Vážení, s ohledem na opatření související s vyhlášeným nouzovým stavem a s ohledem na epidemiologickou situaci je od 15.2.2021 provoz úřadu tento: pondělí 8:00 – …
Vážení,
s ohledem na opatření související s vyhlášeným nouzovým stavem a s ohledem na epidemiologickou situaci je od 15.2.2021 provoz úřadu tento:
pondělí 8:00 – 18:00, středa 8:00 – 17:00, čtvrtek 8:00 – 14:00.
Na agendách, kde je k dispozici el. objednávkový systém (zejm. registr vozidel, ŘP, OP, pasy, evidence obyvatel, matrika, agendy odboru stavebního a ŽP) jsou za účelem snížení kumulace osob vyřizováni pouze klienti, kteří jsou předem objednáni (viz. www.nmnm.cz a https://v3.kadlecelektro.cz/obj/index.php?id=147)
S objednáním klientům případně pomůže na místě či telefonicky pracoviště podatelny (566 598 300).
Mimo uvedené úřední hodiny bude úřad uzavřen.
Podrobnosti jsou uvedeny v příloze.
Děkujeme za pochopení.
Mgr. Petr Hanych v. r.
tajemník