Městský úřad

Aktuální stav podaných žádostí o vydání dokladů

Vážení klienti, na následujících stránkách se můžete informovat o aktuálním stavu podaných žádostí o vydání řidičského průkazu, průkazu profesní způsobilosti řidiče, karty do digitálního tachografu, občanského průkazu, pasu nebo dokladů k individuálně doveznému vozidlu na Městském úřadu v Nové Městě na Moravě. Zhotovení těchto dokladů je závislé na technických možnostech Státní tiskárny cenin, případně výrobny karet, v případě dokladů k dovezenému vozidlu na časových možnostech příslušného úředníka Městského úřadu. Pro zhotovení řidičského průkazu, průkazu profesní způsobilosti řidiče a karty do digitálního tachografu je stanovena maximální lhůta 20ti dnů, pro zhotovení občanského průkazu, pasu nebo dokladů k dovezenému vozidlu je maximální lhůta 30 dnů.

Námětem těchto stránek byla webová prezentace kolegů z městského úřadu ve Žďáře nad Sázavou.

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE