Městský úřad

Zápis z jednání osadního výboru Olešná dne 15.1.2024.

/ Lenka Stará

Zápis z jednání osadního výboru místní části Olešná města Nového Města na Moravě Zápis č.1/2024 Datum jednání: 15. 1. 2024 Přítomni: Dušan Duda, Ing. Petr Pejchal, …

Zápis z jednání osadního výboru místní části Olešná

města Nového Města na Moravě

Zápis č.1/2024

Datum jednání: 15. 1. 2024

Přítomni:

Dušan Duda, Ing. Petr Pejchal, Jindřich Beneš, Jana Zdražilová, Mgr. Renata Havlíková

Návrh programu:

  1. Zahájení
  2. Vyhodnocení ankety pro obnovu lávky
  3. Nová forma zápisů ze schůzí osadního výboru
  4. Dohody o pracovní činnosti
  5. Sněhová fréza
  6. Ulice Bobrovská k čp. 112
  7. Údržba zeleně
  8. Revize porostů v obci
  1. Zahájení

Předseda osadního výboru přivítal všechny přítomné a zahájil jednání výboru.

Osadní výbor schválil program zasedání.

Výsledek hlasování: PRO: 5 PROTI: 0 ZDRŽEL SE: 0

  1. Vyhodnocení ankety pro obnovu lávky

Osadní výbor souhlasí s předáním výsledků ankety pro obnovu lávky p. místostarostovi Markovi na schůzi předsedů osadních výborů.

Výsledek hlasování: PRO: 5 PROTI: 0 ZDRŽEL SE: 0

  1. Nová forma zápisů ze schůzí osadního výboru

Zápisy ze schůzí osadního výboru budou nově zveřejňovány na webových stránkách Nového Města na Moravě.

  1. Dohody o pracovní činnosti

Pracovníkům údržby zeleně a pozemních komunikací (chodníků) byly předány dohody o pracovní činnosti dle nového zákoníku práce.

  1. Sněhová fréza

V prosinci 2023 došlo k pořízení sněhové frézy pro údržbu chodníků.

  1. Ulice Bobrovská k čp. 112

Řešení stížnosti obyvatelky čp. 112 – zaplavování povrchu na místní komunikaci při tání sněhu a silném dešti. Předáno k řešení p. Hallerovi.

  1. Údržba zeleně

Sezonní údržbu zeleně bude v roce 2024 provádět pan XXX .

  1. Revize porostů v obci

16. 1. 2024 za přítomnosti paní Šimkové a paní Kempové bude provedena revize porostů v obci.

Termín příští schůze osadního výboru je stanoven na 12. 2. 2024 v 19 hodin.

Dušan Duda poděkoval všem přítomným za účast a ukončil schůzi ve 20:00.

Upozornění:

Výstupy z výboru jsou jen jedním z podkladů pro rozhodování zastupitelstva města a konečná rozhodnutí zastupitelstva města se tak mohu lišit.

Dne: 15. 1. 2024

Zapsala: Mgr. Renata Havlíková

Schválil: Dušan Duda

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE