Městský úřad

Zápis z jednání osadního výboru m.č. Jiříkovice dne 7.1.2025

/ Lenka Stará

ZÁPIS Č. 1/2025 ZE ZASEDÁNÍ OSADNÍHO VÝBORU MÍSTNÍ ČÁSTI JIŘÍKOVICE MĚSTA NOVÉHO MĚSTA NA MORAVĚ Konaného dne 7.1.2025 Návrh programu: Zahájení Nový autobusový spoj Kulturní …

ZÁPIS Č. 1/2025

ZE ZASEDÁNÍ OSADNÍHO VÝBORU MÍSTNÍ ČÁSTI JIŘÍKOVICE MĚSTA NOVÉHO MĚSTA NA MORAVĚ

Konaného dne 7.1.2025

Návrh programu:

  1. Zahájení
  2. Nový autobusový spoj

  3. Kulturní akce 2025

  4. Investice na rok 2025

1) Zahájení:

Zahájení zasedání osadního výboru provedl předseda osadního výboru Aleš Mrázek a přivítal všechny přítomné.

Přítomni: Aleš Mrázek, Darina Kunstmüllerová, Kateřina Novotná, Jiří Stejskal

Osadní výbor schválil program zasedání.

Výsledek hlasování: Pro: 4 hlasy Proti: 0 hlasů Zdržel se: 0 hlasů

2) Nový autobusový spoj

Od 1.2.2025 bude znovu obnoven dopolední spoj každý pracovní den z Jiříkovic do Nového Města na Moravě. Přesný čas bude upřesněn v novém jízdním řádu.

3) Kulturní akce 2025

OV projednal kulturní akce na rok 2025.

4) Investice na rok 2025

OV projednal investice na rok 2025 – opravy a úpravy interiéru hasičské zbrojnice, dokončení vyspárování hráze hasičské nádrže a další.

Termín příští schůze osadního výboru je 4.2.2025 v 18:00 hodin.

Aleš Mrázek poděkoval všem za účast a schůzi ukončil v 19:15 hodin.

Upozornění:

Výstupy z výboru jsou jen jedním z podkladů pro rozhodování zastupitelstva města a konečná rozhodnutí zastupitelstva města se tak mohou lišit.

Dne: 7.1.2025

Zapsal/a: Kateřina Novotná

Schválil/a: Aleš Mrázek

Soubory ke stažení

 

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE