Městský úřad

Zápis z jednání osadního výboru m.č. Pohledec konaného dne 8.1.2025

/ Lenka Stará

Zápis ze schůze Osadního výboru Pohledec Datum: 8.1.2025 Přítomni: Miloš Hemza ANO Petr Skalník ANO Zdeněk Jambor ANO Lenka Juračková ANO Josef Švanda ANO Jan …

Zápis ze schůze Osadního výboru Pohledec

Datum: 8.1.2025

Přítomni:

Miloš Hemza

ANO

Petr Skalník

ANO

Zdeněk Jambor

ANO

Lenka Juračková

ANO

Josef Švanda

ANO

Jan Pustina

ANO

Tomáš Krejčí

ANO

Program:

1/ Informace o ukončení provozu místního rozhlasu

  • Členové informováni o ukončení provozu místního rozhlasu k 1.1.2025
  • Rozhlas bude používán do doby než budou demontovány reproduktory
  • Je připravena aplikace ke stahování zpráv a hlášení rozhlasu
  • Nutná instalace aplikace pro tvorbu zpráv
  • V obci bude připravena facebooková skupina pro zasílání informací a aktualit v Pohledci

2/ Informace o stavu prodej/nákupu prodejny (XXX)

  • Podány informace z posledního jednání místostarosty s XXX
  • Zatím figuruje na realitce, přislíbeno jednání koncem ledna 2025
  • Nabídnutá konkrétní cena
  • Kontrola stavu jednání koncem ledna, další informace na schůzi 02/2025

3/ Obnovit jednání s majiteli pozemků pod „Zuberkou“

  • Znovu oslovit majitele pozemků a pozvat je na jednání OV v únoru 2025
  • Cena odkupu bude stanovena na základě dohody s vedením města, neměla by přesáhnout běžnou cenovou hladinu (max 150 Kč ze metr pozemku) – pozemky jsou pod komunikací a nemají prakticky žádnou hodnotu k obchodování

4/ Projednání směny pozemků pana XXX k výstavbě etapy chodníku č. 3

  • Předložena informace o stavu jednání s panem XXX – M. Hemza
  • Oslovili jsme majitele s návrhem na odkup části jeho pozemku o výměře cca 20 m2 za cenu 100,-Kč/m2,
  • Reakce majitele s návrhem směny pozemků mailem o které osadní výbor jednal s tím, že směnu neschvaluje a že bude s XXX dále jednáno o původně nabídnutém odkupu

5/ Dotaz na stav řešení přívalových dešťů na komunikaci u mlýna

  • Informace o stavu jednání s vybranými dodavateli – jednání nebyla úspěšná
  • V současnosti probíhá návrh na výběr dodavatele
  • Ideální stav je stihnout akci zrealizovat do začátku letního období

6/ Informace o drobných akcích

  • Projednávání instalace zrcadla na křižovatku u Jamborových – projednáváno, po schválení bude pořízena a instalována dle instrukcí
  • Zónování v obci – projednán návrh zavedení omezení rychlosti v obci v zónách, řešení navrženo k jednání – instalace zón na vjezdu do bočních ulic z hlavní páteřní komunikace, lepší řešení bude odlišení křižovatek uvnitř obce (kostky, zvýšený práh atd.) – bude součástí projektové dokumentace na rekonstrukci komunikací v obci

7/ Návrh na odstranění pomníku pana XXX

  • Bude projednáno na vedení města, podle přijatého řešení bude navrženo majitelům odstranění na jejich náklady nebo vlastní odstranění

Diskuze

Obecná diskuze o chodu obce.

Zapsal 18.1.2025

Krejčí T.

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE