Městský úřad

Čistá Vysočina

Rubriky: Městský úřad
/ Soňa Ošmerová

Také v letošním roce se připravuje osvětová akce Čistá Vysočina spojená s jarním úklidem přírody, a to v rámci kampaně Den Země, který připadá na …

Také v letošním roce se připravuje osvětová akce Čistá Vysočina spojená s jarním úklidem přírody, a to v rámci kampaně Den Země, který připadá na 22. dubna. Letos se bude jednat už o jedenáctý ročník. Sběr odpadků probíhá především v okolí silnic na Vysočině a na veřejných prostranstvích v obcích a městech. „Čistá Vysočina probíhá v celém našem kraji a tradičně se na sběru odpadků podílejí obce, neziskové organizace, školy, firmy ale i jednotlivci. Děkujeme všem, kteří se k nám připojí a pomohou ke zkrášlení prostředí, v němž společně žijeme,“ uvedl Martin Hyský, politik projektu Zdravý Kraj Vysočina a místní Agenda 21. V letech 2016, 2017 a 2018 bylo postupně sebráno 104, 82 a 73 tun odpadků a aktivně se akce zúčastnilo vždy přes 22 tisíc dobrovolníků. Čistá Vysočina je realizována v rámci projektu Zdravý Kraj Vysočina a MA21.

 

HARMONOGRAM AKCE JE NÁSLEDUJÍCÍ:

• Přihlášení probíhá od 1. 1. do 28. 2. 2019 prostřednictvím elektronického formuláře na webových stránkách Kraje Vysočina:

www.kr-vysocina.cz/cistavysocina.

• Dne 28. 2. bude přihlašování uzavřeno. Zájemce vyplní krátký dotazník, tím nám pomůže zajistit dobrou organizaci celé akce.

• Úklid bude probíhat v termínu 8.–21. 4. 2019.

• Registrovaní účastníci obdrží zdarma pytle na odpadky (průhledné na plasty a černé na ostatní komunální odpad).

• Odpadky se třídí a nechávají se v zavázaných pytlích vedle komunikací.

• Svoz sebraného odpadu u silnic I., II. a III. třídy mimo obec zajistí zdarma Krajská správa a údržba silnic Vysočiny.

• V případě úklidu přímo v obcích a městech budou poskytnuty pouze pytle a účastníci si musí zajistit odvoz odpadků s firmou, která v místě provádí svoz odpadu.

• Sběr a svoz odpadu z ostatních ploch je nutné konzultovat s jejich vlastníkem.

• Akce nenahrazuje svoz domácího velkoobjemového odpadu!

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE