Městský úřad

Fond rozvoje bydlení města Nové Město na Moravě v roce 2020 – Aktualizace článku

/ Markéta Šrámková

Aktualizace článku: Rada města dne 6.4.2020 v souvislosti s řešením dopadu nouzového stavu do rozpočtu města zrušila dotační program z FRB. Rada města Nové Město …

Aktualizace článku: Rada města dne 6.4.2020 v souvislosti s řešením dopadu nouzového stavu do rozpočtu města zrušila dotační program z FRB.

Rada města Nové Město na Moravě dne 24.2.2020 na svém 21. zasedání schválila vyhlášení:

  1. výběrové řízení pro poskytování zápůjček občanům z prostředků Fondu rozvoje bydlení na opravy a modernizaci rodinných a bytových domů a bytů, které se nachází na území Nového Města na Moravě a jeho místních částí.
  2. dotačního programu z Fondu rozvoje bydlení, který je určen na obnovy barvy fasády a modernizaci a opravy balkónů a lodžií u bytových a rodinných domů se zvláštním historickým, kulturním a estetickým významem pro město.

Podmínky výběrového řízení pro poskytnutí zápůjčky z prostředků FRB včetně žádosti jsou ode dne 25.2.2020 vyvěšeny na úřední desce po dobu 30 dnů. Od tohoto termínu mohou zájemci podávat žádosti o zápůjčky na předepsaném tiskopise včetně příloh. Posledním dnem pro podání žádosti je 27.3.2020. V měsíci dubnu proběhne výběrové řízení a všechny předložené žádosti o zápůjčky, které budou v souladu se schválenými podmínkami výběrového řízení, budou předloženy ke schválení na zesedání Zastupitelstva města v měsíci dubnu 2020.

Dotační program z FRB je ode dne 25.2.2020 vyvěšen na úřední desce města. Zájemci o dotaci mohou podávat své žádosti včetně povinných příloh od 27.3.2020 do 26.5.2020. Finanční prostředky mohou být použity na způsobilé výdaje hrazené od 25.2.2020.

Tiskopisy pro podání žádosti o zápůjčky i o poskytnutí dotace jsou k dispozici na webových stránkách městského úřadu, podatelně nebo na finančním obodu města, Vratislavovo nám. 103 v Novém Městě na Moravě.

Výše uvedené zápůjčky a dotace z prostředků FRB mohou majitelé nemovitostí kombinovat.

Případné další informace poskytne vedoucí finančního odboru Ing. Tomáš Vlček, kancelář ve III. nadzemním podlaží, tel: 566 598 330.

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE