Městský úřad

Informace COVID-19

/ Petr Hanych

V souvislosti s mírně se zhoršující epidemiologickou situací v regionu Vysočiny a nárůstem počtu osob pozitivních na covid-19 žádáme klienty, aby

Informace COVID-19

– navštěvovali osobně radnici pouze ve věcech, které nelze vyřídit písemně, elektronicky či telefonicky (posta@nmnm.cz, DS: y67bvir), popř. aby svoji osobní návštěvu sjednali dopředu na konkrétní termín elektronicky (https://radnice.nmnm.cz/aktualni-stav-podanych-zadosti-o-vydani-dokladu/informace-pro-klienty-vyuzivajici-elektronicky-objednavkovy-system/) nebo telefonicky (566 598 300)

– při finančních platbách využívali z hygienických důvodů přednostně bezhotovostní platební styk    

– dodržovali základní hygienická pravidla – vyloučit podávání rukou, dbali doporučeného odstupu od ostatních osob (min. 2 m), minimalizovali shromažďování v objektu radnice

– zvážili použití ochrany – zakrývání dýchacích cest (úst a nosu) rouškami

Odpovědné chování nás všech může minimalizovat rizika spojená s šířením covid-19.

Děkujeme za pochopení.      

Michal Šmarda v. r.

starosta

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE