Městský úřad

Místa a doba pro svatební obřady

/ Petr Pazour

Rada města Nového Města na Moravě schválila pro uzavírání manželství před Městským úřadem Nové Město na Moravě více míst. Informativní soupis k místům a době …

Rada města Nového Města na Moravě schválila pro uzavírání manželství před Městským úřadem Nové Město na Moravě více míst. Informativní soupis k místům a době stanovené pro sňatečné obřady s platností od 01.10.2019 je uveden v přiloženém souboru.

Za účelem předběžného zjištění termínu nebo z hlediska rozsahu předkládaných dokumentů a termínu sepsání podkladů doporučujeme kontaktovat v dostatečném předstihu úsek matrik: Ing. Jana Bartošová – tel. 566 598 379, Věra Žáková – tel. 566 598 380, e-maily: jana.bartosova@meu.nmnm.cz, vera.zakova@meu.nmnm.cz

Přehled oddávajících pro II. pololetí r. 2019

starosta: Michal Šmarda – září

místostarosta: Stanislav Marek – srpen, prosinec

členka zastupitelstva: Ing. Ilona Komínková – říjen

členka zastupitelstva: Mgr. Hana Knapčoková – listopad

člen zastupitelstva: Ing. Tomáš Krejčí – červenec

Dle požadavků snoubenců je možné si individuálně domluvit oddávajícího i v jiném měsíci, než je uveden v přehledu. Bližší informace Vám poskytnou pracovnice matriky.

Z provozních důvodů na úseku matrik nebudou zajišťovány svatby v období těchto státních svátků: 05.07. až 07.07., 28.10.2019.

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE