Městský úřad

Návrh rozpočtu města Nového Města na Moravě na rok 2018

/ Tomáš Vlček

Město Nové Města na Moravě v souladu s ustanovení § 11 odst. 3 zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění.

Zveřejňuje návrh rozpočtu města Nového Města na Moravě na rok 2018, který bude projednán na listopadovém zasedání zastupitelstva města dne 27.11. 2017. Návrh rozpočtu města na rok 2018 bude, tak jak ukládá shora citovaný zákon, nejméně po dobu 15 dnů přede dnem jeho projednání v Zastupitelstvu města zveřejněn – vyvěšen na úřední desce a v elektronické podobě způsobem umožňujícím dálkový přístup (elektronická úřední deska). Připomínky k návrhu rozpočtu města na rok 2018 mohou občané města Nového Města na Moravě uplatnit buď písemně do 27. 11. 2017 do 12:00 nebo ústně na zasedání Zastupitelstva města, na kterém bude návrh rozpočtu projednáván.

Podrobný rozpis návrhu rozpočtu města na rok 2018 je přílohou tohoto článku, dále je k nahlédnutí také na finančním odboru MěÚ Nové Město na Moravě, Vratislavovo nám. 103, 3. poschodí nebo na webových stránkách města Nového Města na Moravě, konkrétně na adrese https://radnice.nmnm.cz/rozpocet-mesta/
a http://rozpocet.nmnm.cz/ (klikací rozpočet).

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE