Městský úřad

Návrh rozpočtu na rok 2021

/ Tomáš Vlček

Město Nové Město na Moravě v souladu s ustanovením § 11, odst. 3 zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších …

Město Nové Město na Moravě v souladu s ustanovením § 11, odst. 3 zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů, zveřejňuje v příloze tohoto článku, návrh rozpočtu města Nového Města na Moravě na rok 2021, který bude na listopadovém zasedání dne 23. 11. 2020 projednávat a schvalovat Zastupitelstvo města Nového Města na Moravě. Návrh rozpočtu města na rok 2021 bude, tak jak ukládá shora citovaný zákon, nejméně po dobu 15 dnů přede dnem jeho projednání v Zastupitelstvu města zveřejněn – vyvěšen na úřední desce a v elektronické podobě způsobem umožňujícím dálkový přístup (elektronická úřední deska, internetové stránky města). Připomínky k návrhu rozpočtu města na rok 2021 mohou občané města Nového Města na Moravě uplatnit buď písemně do 23. 11. 2020 do 12:00 nebo ústně na zasedání Zastupitelstva města, na kterém bude návrh rozpočtu projednáván.

Podrobná důvodová zpráva s rozpisem návrhu rozpočtu města na rok 2020 je k nahlédnutí také na finančním odboru MěÚ Nové Město na Moravě, Vratislavovo nám. 103, 3. poschodí.

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE