Městský úřad

Omezení provozu a uzavírka místní komunikace ul. Hájkova

/ Martin Grepl

Omezení provozu        úplná uzavírka místní komunikace ul. Hájkova v Novém Městě na Moravě                   …

Omezení provozu        úplná uzavírka místní komunikace ul. Hájkova v Novém Městě na Moravě

                                        částečná uzavírka chodníku přiléhajícího k místní komunikaci rekonstrukce povrchů.

1) rekonstrukce vozovky v délce 160 m,

2) rekonstrukce chodníku přiléhajícího k místní komunikaci v délce 90 m,

Platnost stanovení: 15.10.2022 -15.12.2022

1) rekonstrukce vozovky v daném termínu – úplná uzavírka max. 4 dny

2) rekonstrukce chodníku v daném termínu částečná uzavírka 15.10.2022 -15.12.2022

Práce budou realizovány tak, aby byl zajištěn přístup k sousedním nemovitostem, a aby byl k nim zajištěn přístup a co nejméně omezen příjezd. 

Žadatel , zajistí seznámení občanů způsobem v místě obvyklým (rozhlasem, vyvěšením na úřední desce, atd.) s řešením provozu v době uzavírky.

Vozidlům IZS bude zajištěn průjezd stavbou.

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE