Městský úřad

Zábor veřejného prostranství

/ Radek Fila

Zábor veřejného prostranství vyřídíte: zábor veřejného prostranství – zpevněné a nezpevněné plochy vyjma pozemních komunikací dle zák. 13/1997 o pozemních komunikacích vyřizuje Zdenek Haller, správce …

Zábor veřejného prostranství

Zábor veřejného prostranství vyřídíte:

  1. zábor veřejného prostranství – zpevněné a nezpevněné plochy vyjma pozemních komunikací dle zák. 13/1997 o pozemních komunikacích vyřizuje Zdenek Haller, správce komunikací města, MěU Nové Město na Moravě, odbor správy majetku města, Vratislavovo náměstí 103, Nové Město na Moravě, II.NP, kancelář č. 1.211, tel.: 566 598 364, mobil: 770 156 391, e-mail: zdenek.haller@meu.nmnm.cz, oznamovací povinnost je dle obecně závazné vyhlášky města Nové Město na Moravě o místním poplatku za užívání veřejného prostranství, čl. 4;
  2. zábor veřejného prostranství – veřejné zeleně vyřizuje Ing. Karolína Šimková, správce zeleně, MěU Nové Město na Moravě, odbor správy majetku města, Vratislavovo náměstí 103, Nové Město na Moravě, III.NP, kancelář č. 1.304, tel.: 566 598 366, mobil: 778 765 306, e-mail: karolina.simkova@meu.nmnm.cz, oznamovací povinnost je dle obecně závazné vyhlášky města Nové Město na Moravě o místním poplatku za užívání veřejného prostranství, čl. 4;
  3. zábor veřejného prostranství – pozemní komunikace dle zákona č. 13/1997 o pozemních komunikacích (chodníky, místní komunikace, silnice) vyřizuje Martin Grepl,  státní správa pozemních komunikací, MěU Nové Město na Moravě, odbor dopravy a vnitřních věcí, Vratislavovo náměstí 103, Nové Město na Moravě, tel.: 566 598 375, e-mail: martin.grepl@meu.nmnm.cz.

Obecně závazná vyhláška o místním poplatku za užívání veřejného prostranství (poplatek)

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE