Městský úřad

Žádost o zápis změn údajů v registru silničních vozidel

/ Petr Pazour

Tímto formulářem žádá vlastník nebo provozovatel silničního vozidla o zápis změny jiného údaje v registru silničních vozidel než změny vlastníka a/nebo provozovatele, a to do …

Žádost o zápis změn údajů v registru silničních vozidel

Tímto formulářem žádá vlastník nebo provozovatel silničního vozidla o zápis změny jiného údaje v registru silničních vozidel než změny vlastníka a/nebo provozovatele, a to do 10 pracovních dnů ode dne, kdy změna nastala.

Zastoupení vlastníka anebo provozovatele silničního vozidla při zápisu změny údaje v registru silničních vozidel se prokazuje písemnou plnou mocí zmocnitele.

K žádosti o zápis změn údajů v registru silničních vozidel se přikládá:
(§ 11, odst. 2 a 3 zákona č. 56/2001 Sb.)

  1. originál platného osvědčení o registraci silničního vozidla (nejde-li o vyřazené vozidlo z provozu)
  2. další doklady osvědčující změnu zapisovaných technických údajů o silničním vozidle
  3. doklad o nabytí části mechanismu nebo konstrukce silničního vozidla (v případě výměny podstatné části mechanismu nebo konstrukce vozidla)
  4. protokol o technické prohlídce ze stanice technické kontroly (v případě výměny podstatné části mechanismu nebo konstrukce silničního vozidla)
  5. originál rozhodnutí obecního úřadu obce s rozšířenou působností o schválení technické způsobilosti po provedené změně (v případě výměny podstatných částí mechanismu nebo konstrukce silničního vozidla provedené formou individuální přestavby)

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE