Městský úřad

Žádost o zápis změny vlastníka nebo provozovatele silničního vozidla

/ Petr Pazour

Tímto formulářem žadatel žádá o zápis změny vlastníka a/nebo provozovatele silničního vozidla, která se podává do 10 pracovních dnů ode dne převodu nebo přechodu vlastnického …

Žádost o zápis změny vlastníka nebo provozovatele silničního vozidla

Tímto formulářem žadatel žádá o zápis změny vlastníka a/nebo provozovatele silničního vozidla, která se podává do 10 pracovních dnů ode dne převodu nebo přechodu vlastnického práva k silničnímu vozidlu nebo nabytí právní moci rozhodnutí soudu.

Prokazuje-li se zmocnění k zastoupení při zápisu změny vlastníka a/nebo provozovatele silničního vozidla v registru silničních vozidel písemnou plnou mocí, musí být plná moc podepsána úředně ověřeným podpisem nebo podepsána zmocnitelem způsobem, se kterým zvláštní právní předpis spojuje při právním jednání vůči státu v souvislosti s výkonem jeho působnosti účinky vlastnoručního podpisu.

K žádosti o zápis změny vlastníka a/nebo provozovatele silničního vozidla v registru silničních vozidel se přikládá:
(§ 8, odst. 4 zákona č. 56/2001 Sb.)

  1. v případě převodu vlastnického práva
    1. osvědčení o registraci silničního vozidla
    2. zelená karta vydaná podle zákona o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, není-li silniční vozidlo vyřazené z provozu
  2. v případě přechodu vlastnického práva
    1. doklad o nabytí vlastnického práva k silničnímu vozidlu
    2. doklady podle písmene a); k žádosti se nepřikládá osvědčení o registraci silničního vozidla, nemá-li je žadatel k dispozici

Došlo-li ke změně vlastníka silničního vozidla na základě převodu vlastnického práva a dosavadní nebo nový vlastník neposkytl potřebnou součinnost pro podání společné žádosti o zápis změny vlastníka silničního vozidla v registru silničních vozidel ve lhůtě do 10 dní, přikládá žadatel k žádosti o zápis změny vlastníka a/nebo provozovatele silničního vozidla v registru silničních vozidel doklady podle bodu 2.

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE