Městský úřad

Zápis z 01. jednání Kontrolního výboru Zastupitelstva města Nového Města na Moravě konaného dne 01.02.2023

/ Gabriela Holovičová

Zápis k 01. jednání Kontrolního výboru ZM Nového Města na Moravě konaného dne 01.02.2023 Přítomni: viz prezenční listina  Bod 1. Jednání zahájil předseda kontrolního výboru pan Ing. …

Zápis k 01. jednání Kontrolního výboru ZM Nového Města na Moravě konaného dne 01.02.2023

Přítomni: viz prezenční listina

 Bod 1.

Jednání zahájil předseda kontrolního výboru pan Ing. Petr Nepustil v 15:35 hodin.

Michal Šmarda, starosta  města, přivítal členy kontrolního výboru a poděkoval jim za ochotu pracovat pro město a sdělil, že se předsedové kontrolního i finančního výboru mohou účastnit jako hosté schůzí RM.

Ing. Petr Nepustil ve spolupráci s tajemníkem Mgr. Hanychem

– seznámili členy kontrolního výboru se základními pravidly obsaženými v Jednacím řádu výborů Zastupitelstva města Nového Města na Moravě. Zároveň byli členové kontrolního výboru poučeni zejm. o zachování mlčenlivosti o všech skutečnostech, které jim budou sděleny během jednání kontrolního výboru nebo při výkonu kontroly (viz jednací řád), což stvrdili svým podpisem na záznamu o seznámení se s jednacím řádem výborů ZM. Všichni členové kontrolního výboru obdrželi jednací řád v písemné podobě a jmenovací listinu.

– požádali členy o vyplnění souhlasů se zpracováním os. údajů a o dodání podkladů pro účely výplaty odměn (prohlášení zaměstnance pro účely ZP, osobního dotazníku, potvrzení od druhého zaměstnavatele pro účely ZP).

Dále Ing. Nepustil přítomné informoval

–  o tom, že bude sledována průběžně i docházka členů výborů a tato bude následně předkládána pro informaci zastupitelstvu města (např. v rámci zprávy o své činnosti nebo jiným vhodným způsobem)

– o  tom, že by členům výborů měla náležet odměna ve výši 500,- Kč/měsíc (návrh je připraven do ZM)

– o návrhu programu jednání a požádal je o případné doplnění navržených bodů jednání

– o tom, že materiály budou členům KV k dispozici na portálu zastupitele https://zastupitelstvo.nmnm.cz/ (viz. email z oddělení IT z 11.1.2023)

Kontrolní výbor schvaluje navržený program jednání

Program jednání:

  1. Zahájení a schválení programu jednání
  2. Plán činnosti kontrolního výboru
  3. Různé
  4. Závěr

Hlasování: PRO 6:   PROTI:0    NEHLASOVAL: 0 ZDRŽEL SE: 0    OMLUVEN:0  – schváleno

Bod 2.

Předseda výboru Ing. Petr Nepustil předložil k projednání návrh plánu práce Kontrolního výboru Zastupitelstva města Nového Města na Moravě – viz příloha tohoto zápisu, s tím, že se bude výbor scházet min. 4xročně. Členové kontrolního výboru po diskusi navrhli předložit ke schválení ZM tento plán práce pro období 2022-2026 a nejdříve se následně zaměřit na tyto oblasti:

– kontrola usnesení zastupitelstva města za rok 2022

– inv. akce reko 1.ZŠ

– ukončení smluv a rušení účtů u Sberbank

Vytvoření kontrolních skupin:

  1. Mgr. Maděra + Ing. Pejchal (SberBank + usnesení ZM 03/22)
  2. V. Lukeš + Ing. Štorek (usnesení ZM 06/22)
  3. Ing. Nepustil + Bc. Zielina (usnesení ZM 09/22)

Hlasování: PRO:  6  PROTI: 0 NEHLASOVAL: 0 ZDRŽEL SE: 0  OMLUVEN: 0   – schváleno

Bod 3.

V rámci bodu „Různé“ se členové kontrolního výboru dohodli na budoucích termínech jednání vždy v liché týdny tak, aby se zamezilo souběhu jednání ostatních poradních orgánů (komise, výbory atd.).

bod 4.

Předseda kontrolního výboru Ing. Petr Nepustil po dohodě s přítomnými stanovil datum příštího jednání na 15. března v 15:30 hodin a ukončil jednání v 16:40 hodin.

Zapsala G. Holovičová

 

Ing. Petr Nepustil, v.r.

předseda kontrolního výboru

Soubory ke stažení

 

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE