Městský úřad

Zápis z 03. jednání Kontrolního výboru Zastupitelstva města Nového Města na Moravě konaného dne 10.05.2023

/ Gabriela Holovičová

Zápis k 03. jednání Kontrolního výboru ZM Nového Města na Moravě konaného dne 10.05.2023 Přítomni: viz prezenční listina  Bod 1. Jednání zahájil předseda kontrolního výboru pan Ing. …

Zápis k 03. jednání Kontrolního výboru ZM Nového Města na Moravě konaného dne 10.05.2023

Přítomni: viz prezenční listina

 Bod 1.

Jednání zahájil předseda kontrolního výboru pan Ing. Petr Nepustil v 15:35 hodin.

Ing. Petr Nepustil přítomné informoval o tom, že

– k požadavku z 2. jednání kontrolního výboru byly zaslány kontrolnímu výboru příslušné podklady –  nájemní smlouva včetně dodatků mezi NMNM/SK a podklady ke kontrole investiční akce rekonstrukce 1.ZŠ a dále podklady k odměňování členů komisí a výborů za období 2018-2022.

Ing. Petr Nepustil dále přednesl návrh programu jednání a příslušného usnesení:

Kontrolní výbor schvaluje navržený program jednání:

  1. Zahájení a schválení programu jednání
  2. Projednání podkladových materiálů, vytvoření kontrolních skupin
  3. Různé
  4. Závěr

Hlasování: PRO 5:   PROTI: 0    NEHLASOVAL: 0 ZDRŽEL SE: 0    OMLUVEN:0  – schváleno

Bod 2.

KV bere na vědomí podklady ke kontrole rekonstrukce 1. ZŠ a souhlasí s tím, že kontrolu uzavře jako celek na příštím jednání KV

Hlasování: PRO: 5  PROTI: 0 NEHLASOVAL: 0 ZDRŽEL SE: 0  OMLUVEN: 0   – schváleno

 

KV schvaluje zápis o provedení kontroly problematiky „odměňování členů komisí a výborů za období 2018-2022“

Hlasování: PRO: 5  PROTI: 0 NEHLASOVAL: 0 ZDRŽEL SE: 0  OMLUVEN: 0   – schváleno

 

KV bere na vědomí podklady ke kontrole oblasti „nájemní smlouva včetně dodatků mezi NMNM/SK“

a žádá o doplnění dalších podkladů (memorandum SK NMNM a Mikroregion Novoměstsko) s tím, že zápis o provedené kontrole bude vyhotoven na příštím jednání KV.

Hlasování: PRO: 5  PROTI: 0 NEHLASOVAL: 0 ZDRŽEL SE: 0  OMLUVEN: 0   – schváleno

 

Bod 3.

V rámci bodu „Různé“ bylo zmíněno:

– KV žádá o dodání podkladů  ke kontrole nemovitého majetku v místních částech města

 

bod 4.

Předseda kontrolního výboru Ing. Petr Nepustil po dohodě s přítomnými stanovil datum příštího jednání na  07. 06. 2023 v 15:30 hodin a ukončil jednání v 17:41 hodin.

 

Zapsala G. Holovičová

 

Ing. Petr Nepustil, v.r.

předseda kontrolního výboru

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE