Městský úřad

Zápis z 07. jednání Kontrolního výboru Zastupitelstva města Nového Města na Moravě konaného dne 13.03.2024

/ Gabriela Holovičová

Zápis k 07. jednání Kontrolního výboru ZM Nového Města na Moravě konaného dne 13.03.2024 Přítomni: viz. prezenční listina   Bod 1. Jednání zahájil předseda kontrolního …

Zápis

k 07. jednání Kontrolního výboru ZM Nového Města na Moravě

konaného dne 13.03.2024

Přítomni: viz. prezenční listina

 

Bod 1.

Jednání zahájil předseda kontrolního výboru pan Ing. Petr Nepustil v 15:34 hodin.

 

Ing. Petr Nepustil přítomné informoval o tom, že

– k požadavku z 6. jednání kontrolního výboru byly zaslány kontrolnímu výboru příslušné podklady k dotazům vzneseným členy KV předložené podklady vztahující se k provozu sportovní haly za rok 2023 (příjmy, výdaje, provoz)

 

Ing. Petr Nepustil dále přednesl návrh programu jednání a příslušného usnesení:

Kontrolní výbor schvaluje navržený program jednání:

  1. Zahájení a schválení programu jednání
  2. Projednání podkladových materiálů – Novoměstské služby s.r.o. (včetně prohlídky sportovní haly od 16.15 hodin)
  3. Různé
  4. Závěr

 

Hlasování: PRO: 4   PROTI: 0    NEHLASOVAL: 1 ZDRŽEL SE: 0    OMLUVEN: 1  – schváleno

 

Bod 2.

Na dotazy odpovídali za Novoměstské služby s.r.o. Jiří Janeček a Roman Wolker.

KV byl seznámen s podklady týkající se provozu sportovní haly za rok 2023 a nemá žádných připomínek.

 

Hlasování: PRO:5    PROTI: 0 NEHLASOVAL: 0 ZDRŽEL SE: 0  OMLUVEN: 1   – schváleno

 

 

Bod 3.

– KV žádá:

– o předložení zprávy o kamenolomu za rok 2023

 

Hlasování: PRO: 5   PROTI: 0 NEHLASOVAL: 0 ZDRŽEL SE: 0  OMLUVEN: 1   – schváleno

 

bod 4.

Předseda kontrolního výboru Ing. Petr Nepustil po dohodě s přítomnými stanovil datum příštího jednání na  22.4.2024 v 15:30 hodin a ukončil jednání v 16:28 hodin.

 

Zapsala G. Holovičová

Ing. Petr Nepustil, v.r.

předseda kontrolního výboru

Soubory ke stažení

 

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE