Městský úřad

Zápis z jednání osadního výboru m.č. Jiříkovice dne 11.3.2024

/ Lenka Stará

ZÁPIS Č. 3/2024 ZE ZASEDÁNÍ OSADNÍHO VÝBORU MÍSTNÍ ČÁSTI JIŘÍKOVICE MĚSTA NOVÉHO MĚSTA NA MORAVĚ Konaného dne 11.03.2024 Návrh programu: Zahájení Nebezpečný odpad – duben …

ZÁPIS Č. 3/2024

ZE ZASEDÁNÍ OSADNÍHO VÝBORU MÍSTNÍ ČÁSTI JIŘÍKOVICE MĚSTA NOVÉHO MĚSTA NA MORAVĚ

Konaného dne 11.03.2024

Návrh programu:

  1. Zahájení
  2. Nebezpečný odpad – duben

  3. Deratizace

1) Zahájení:

Zahájení zasedání osadního výboru provedl předseda osadního výboru Aleš Mrázek a přivítal všechny přítomné.

Přítomni: Aleš Mrázek, Vít Komínek, Darina Kunstmüllerová, Kateřina Novotná

Osadní výbor schválil program zasedání.

Výsledek hlasování: Pro: 4 hlasy Proti: 0 hlasů Zdržel se: 0 hlasů

2) Nebezpečný odpad – duben

Na duben je naplánován svoz objemného a nebezpečného odpadu. Konkrétní datum bude upřesněno.

3) Deratizace

Předseda osadního výboru zjistí informace ohledně deratizace v místní části Jiříkovice.

4) Spoj NMNM-Jiříkovice (nejel 6.3.2024)

Ve středu 6.3.2024 v 11:40 nejel autobusový spoj Jiříkovice – NMNM. Předseda OV Aleš Mrázek prověří důvod.

Termín příští schůze osadního výboru je 3.4.2024 v 18:00 hodin.

Aleš Mrázek poděkoval všem za účast a schůzi ukončil v 19:15 hodin.

Upozornění:

Výstupy z výboru jsou jen jedním z podkladů pro rozhodování zastupitelstva města a konečná rozhodnutí zastupitelstva města se tak mohou lišit.

Dne: 11.3.2024

Zapsal/a: Kateřina Novotná

Schválil/a: Aleš Mrázek

Soubory ke stažení

 

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE