Městský úřad

Zápis z jednání osadního výboru m.č. Olešná dne 13.5.2024

/ Lenka Stará

Zápis z jednání osadního výboru místní části Olešná města Nového Města na Moravě Zápis č.5/2024 Datum jednání: 13. 5. 2024 Přítomni: Dušan Duda, Jindřich Beneš, …

Zápis z jednání osadního výboru místní části Olešná

města Nového Města na Moravě

Zápis č.5/2024

Datum jednání: 13. 5. 2024

Přítomni: Dušan Duda, Jindřich Beneš, Jana Zdražilová, Mgr. Renata Havlíková

Ing. Petr Pejchal

Návrh programu:

  1. Zahájení
  2. Lávka – zařazení do soutěže
  3. Opravy komunikací
  4. Kontejnerové stání, výlepová plocha
  5. Deratizace
  6. Pronájem školky
  1. Zahájení

Předseda osadního výboru přivítal všechny přítomné a zahájil jednání výboru.

Osadní výbor schválil program zasedání.

Výsledek hlasování: PRO: 5 PROTI: 0 ZDRŽEL SE: 0

  1. Lávka – zařazení do soutěže

Lávka pro pěší byla zařazena do soutěže “Dopravní stavby Kraje Vysočina 2024“.

  1. Opravy komunikací

Od 14. 5. budou probíhat opravy komunikací po zimním období.

  1. Kontejnerové stání, výlepová plocha

Bude rozšířena zpevněná plocha pod kontejnery. Plánovaná je také oprava výlepové plochy.

  1. Deratizace

Termín plošné deratizace bude probíhat v září 2024.

  1. Pronájem školky (bylo projednáno na mimořádné schůzi 19.5.2024)

Základní škola SPOLU projevila zájem o pronájem budovy školky.

Osadní výbor schválil možnost pronájmu budovy čp. 25.

Výsledek hlasování: PRO: 5 PROTI: 0 ZDRŽEL SE: 0

Příští schůze osadního výboru je stanovena na 10. 6. 2024 v 19 hodin.

Dušan Duda poděkoval všem přítomným za účast a ukončil schůzi ve 20:00.

Upozornění:

Výstupy z výboru jsou jen jedním z podkladů pro rozhodování zastupitelstva města a konečná rozhodnutí zastupitelstva města se tak mohu lišit.

Zapsala: Mgr. Renata Havlíková

Schválil: Dušan Duda

Soubory ke stažení

 

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE