Městský úřad

Zápis z jednání osadního výboru m.č. Olešná dne 27.1.2025

/ Lenka Stará

Zápis z jednání osadního výboru místní části Olešná města Nového Města na Moravě Zápis č. 1/2025 Datum jednání: 27. 1. 2025 Přítomni: Dušan Duda, Jindřich Beneš, …

Zápis z jednání osadního výboru místní části Olešná

města Nového Města na Moravě

Zápis č. 1/2025

Datum jednání: 27. 1. 2025

Přítomni: Dušan Duda, Jindřich Beneš, Jana Zdražilová, Ing. Petr Pejchal, Mgr. Renata Havlíková

Návrh programu:

  1. Zahájení
  2. Žádost o pacht rybníku p. č. 15
  3. Zpomalovací semafor
  4. Zdravotní ořez dřevin
  5. Oprava cesty u “Roubenek”
  6. Druhé kolo dotací na domovní ČOV
  7. Návrhy investičních akcí na rok 2026
  8. Bezpečnostní zrcadlo
  9. Diskuze
  1. Zahájení

Předseda osadního výboru přivítal všechny přítomné a zahájil jednání výboru.

Osadní výbor schválil program zasedání.

Výsledek hlasování: PRO: 5 PROTI: 0 ZDRŽEL SE: 0

  1. Žádost o pacht rybníku p. č. 15, městský úřad byla doručena žádost pana XXX o pacht rybníku p.č. 15 o výměře 2958 m2, v kat. území Olešná na Moravě. Původní pachtýř pan XXX již nemá zájem o další prodloužení smlouvy (do 31.12.2024), z tohoto podnětu požádal další zájemce o pacht.

Osadní výbor navrhuje dát nabídku o pacht rybníku i dalším zájemcům. Osadní výbor upozorňuje, že rybník slouží jako požární nádrž.

 

  1. Zpomalovací semafor

Aktuální stav k 22.1.2025 – bylo rozhodnuto o realizaci přechodu se zpomalovacím semaforem, plánována dotace na realizaci přechodu se světelným signalizačním zařízením ze SFDI. Podpis objednávky na projektovou dokumentaci s firmou AŽD Praha, termín odevzdání projektové dokumentace 30.06.2025.

  1. Ořez dřevin

Během letošního roku proběhne zdravotní ořez dřevin.

Prořez bude probíhat od čp. 92 po čp. 13 směr Zubří + břeh nad hřištěm.

  1. Oprava cesty u “ Roubenek”

Aktuální stav k 15. 1. 2025 – dohodnutá oprava v letošním roce s TS Služby s. r. o., termín v tuto chvíli není znám.

  1. Druhé kolo dotací na domovní ČOV

Opakovaně apelujeme na další zájemce o domovní ČOV, aby se přihlásili kterémukoli členovi OV. Dle informací MěÚ se v případě zájmu předpokládá další čerpání dotace.

  1. Návrhy investičních akcí na rok 2026

Zřízení zpevněného zastřešeného kontejnerového stání pro 2 x 4 nádoby na tříděný odpad (přenos ze zásobníku 2023)

Úprava povrchu pozemku, nové kontejnerové stání, parkování … (architektonická studie + projektová dokumentace prostoru mezi komunikací a domy čp.72, čp. 74, čp. 44, včetně opravy kanalizace).

Revitalizace prostoru okolo výletiště (zastřešení, stojany na kola, dlažba, úpravy povrchů…), taneční parket, zázemí pro muzikanty-celková studie řešení prostoru.

Realizace nové lávky přes potok pod školou.

  1. Bezpečnostní zrcadlo

Osadní výbor dává návrh na realizaci dvoj zrcadla při výjezdu na hlavní silnici č. 19

od čp. 34.

Dušan Duda poděkoval všem přítomným za účast a ukončil schůzi ve 20.30.

Upozornění:

Výstupy z výboru jsou jen jedním z podkladů pro rozhodování zastupitelstva města a konečná rozhodnutí zastupitelstva města se tak mohu lišit.

Zapsala: Mgr. Renata Havlíková

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE