Městský úřad

Zápis z jednání osadního výboru m.č. Pohledec dne 6.3.2024

/ Lenka Stará

Zápis ze schůze Osadního výboru Pohledec Datum: 06.03.2024 Přítomni: Miloš Hemza ANO Petr Skalník ANO Zdeněk Jambor ANO Lenka Juračková ANO Josef Švanda ANO Jan …

Zápis ze schůze Osadního výboru Pohledec

Datum: 06.03.2024

Přítomni:

Miloš Hemza

ANO

Petr Skalník

ANO

Zdeněk Jambor

ANO

Lenka Juračková

ANO

Josef Švanda

ANO

Jan Pustina

ANO

Tomáš Krejčí

ANO

Host: XXX, občan obce Pohledec

Program:

1/ Žádost XXX o povolení rozšíření vjezdu na soukromý pozemek

2/ Informace o projektu na chodník etapa 2

3/ Běžné provozní záležitosti obce

Diskuze

Ad 1/

XXX žádá o povolení vybudování rozšířeného vjezdu na soukromý pozemek. Na základě projednání podmínek a požadavků městského úřadu Osadní výbor souhlasí s vybudováním rozšíření vjezdu.

XXX předloží požadované dokumenty před vybudováním vjezdu.

Ad 2/

Miloš Hemza informoval o stavu projektu budování 2. etapy chodníku. Projekt je hotový, vyřešeno majetkové záležitosti s Krajským úřadem. Akce bude zařazena do rozpočtu města NMNM v roce 2025.

Zároveň bude zahájena příprava 3. etapy – majetkové záležitosti – soukromé osoby, Kraj Vysočina, Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových. V roce 2025 uvažujeme zahájení projekční přípravy a zahájení rekonstrukce el. vedení (EGD – přeložka vedení, nové VO). V ideálním případě v roce 2027 zařazení do rozpočtu města NMNM vybudování 3. etapy chodníku Pohledcem.

Ad 3/

Opětovně urgovat paní Vinklerovou s řešením převodu pozemků do vlastnictví města pod 3. etapou chodníku a komunikaci směrem na Zubří

Požadavek na doplnění hnízda kontejnerů v nové zástavbě – plast, papír, sklo (kontejnery na bio a kovy budou použity stávající umístěné na chodnících.

Požadavek na opravu houpačky na koupališti – částečně uhnilá noha – prosíme o kontrolu a eventuálně provést opravu.

Diskuze

Obecná diskuze o chodu obce.

Zapsal 7.3.2024

Krejčí T.

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE