Městský úřad

Zápis z jednání osadního výboru Petrovice dne 17.1.2024

/ Lenka Stará

Zápis ze zasedání osadního výboru Petrovice 17.1.2024 Na zasedání bylo projednáno: 1. Instalace radaru. V řešení. 2. Probíhají dokončovací práce při rekonstrukci staré hasičské zbrojnice …

Zápis ze zasedání osadního výboru Petrovice 17.1.2024

Na zasedání bylo projednáno:

1. Instalace radaru. V řešení.

2. Probíhají dokončovací práce při rekonstrukci staré hasičské zbrojnice v KD.

3. Zatrubnění příkopy podél silnice p.č. 422/2 směrem na „Hraničky“.

Věc je předána k vyřízení na MěÚ NmnM. Bude dáno do rozpočtu na rok 2025.

4. Úprava dopravních poměrů u autobusové zastávky. Bude zadána studie

proveditelnosti. Následně bude věc projednána s občany. V řešení.

5. Rekonstrukce kuchyně v KD – bude zahájena v březnu 2024.

6. Renovace laviček na hrázi u rybníka.

7. Renovace dřevěných vrat u staré hasičské zbrojnice.

8. Bude provedena instalace žaluzií v KD.

9. Bude provedena výmalba kanceláře, klubovny a kuchyně.

10. Bude provedeno rozšíření wi-fi signálu v KD.

11. Nový prvek na hřišti „Bělisko“ – bude provedena instalace hrazdy.

12. Výsadba stromu na hrázi dolního rybníka. V řešení.

13. Úprava obecních pozemků na „Hlavátkách“, výřez dřevin, bude řešeno brigádně.

14. Oprava cesty směrem k „Jelínkovu mlýnu“. Termín realizace rok 2025.

15. V polovině měsíce dubna bude přistaven velkoobjemový kontejner na komunální

odpad.

16. Záměr vyhotovit pamětní pečeť Obce Petrovice dle dochovaných materiálů.

Přílohy: prezenční listina

v Petrovicích dne 17. 1. 2024

Soubory ke stažení

 

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE