Vyřizovat si své záležitosti mohou klienti na MěÚ NMNM v obvyklých úředních hodinách: pondělí 8:00-18:00, středa 8:00-17:00 a ve čtvrtek 8:00-14:00 (podatelna, pokladna, sekretariát do …
Vyřizovat si své záležitosti mohou klienti na MěÚ NMNM v obvyklých úředních hodinách:
pondělí 8:00-18:00,
středa 8:00-17:00
a ve čtvrtek 8:00-14:00 (podatelna, pokladna, sekretariát do 15:00)
Mimo uvedené úřední hodiny lze vyřizovat záležitosti po předchozí individuální domluvě.
Na agendách, kde je k dispozici el. objednávkový systém (zejm. registr vozidel, ŘP, OP, pasy, evidence obyvatel, matrika, agendy odboru stavebního a ŽP) jsou však nadále, za účelem snížení kumulace osob, vyřizováni předem objednaní klienti skrze (https://v3.kadlecelektro.cz/obj/index.php?id=147)
S objednáním klientům případně pomůže na místě či předem telefonicky pracoviště podatelny (566 598 300).
Podrobnosti jsou uvedeny v příloze.
Mgr. Petr Hanych v. r.
tajemník