Provoz úřadu – opatření proti šíření COVID-19 úřední hodiny pondělí 8:00-18:00 středa 8:00-17:00 čtvrtek 8:00-14:00 (podatelna, pokladna, sekretariát do 15:00) V ostatní dny je možné …
Provoz úřadu – opatření proti šíření COVID-19
úřední hodiny
pondělí 8:00-18:00
středa 8:00-17:00
čtvrtek 8:00-14:00 (podatelna, pokladna, sekretariát do 15:00)
V ostatní dny je možné vyřizovat věci po předchozí dohodě.
Na agendách odboru dopravy a vnitřních věcí (registr vozidel, ŘP, OP, EO, cestovní doklady) jsou
v úřední dny vyřizováni pouze klienti, kteří jsou předem objednáni skrze el. objednávkový systém https://v3.kadlecelektro.cz/obj/index.php?id=147
S objednáním klientům případně pomůže na místě či telefonicky pracoviště podatelny (566 598 300).
Žádáme klienty, aby
-upřednostňovali vyřizování svých záležitostí písemně, elektronicky či telefonicky (DS:y67bvir, posta@nmnm.cz, 566 598 300)
– upřednostňovali bezhotovostní platby
– dodržovali základní hygienická a jiná ochranná pravidla – zejm. ochrana dýchacích cest, vyloučit podávání rukou, dbát doporučeného odstupu od ostatních osob.
Děkujeme.
Mgr. Petr Hanych v. r., tajemník