Městský úřad

Provoz MěÚ NMNM – NEPLATNÉ

Rubriky: Městský úřad
/ Petr Hanych

Provoz úřadu – opatření proti šíření COVID-19 úřední hodiny pondělí 8:00-18:00 středa 8:00-17:00 čtvrtek 8:00-14:00 (podatelna, pokladna, sekretariát do 15:00) V ostatní dny je možné …

Provoz úřadu – opatření proti šíření COVID-19

úřední hodiny

pondělí 8:00-18:00

středa 8:00-17:00

čtvrtek 8:00-14:00 (podatelna, pokladna, sekretariát do 15:00)

V ostatní dny je možné vyřizovat věci po předchozí dohodě.

Na agendách odboru dopravy a vnitřních věcí (registr vozidel, ŘP, OP, EO, cestovní doklady) jsou

v úřední dny vyřizováni pouze klienti, kteří jsou předem objednáni skrze el. objednávkový systém https://v3.kadlecelektro.cz/obj/index.php?id=147

S objednáním klientům případně pomůže na místě či telefonicky pracoviště podatelny (566 598 300).

Žádáme klienty, aby

-upřednostňovali vyřizování svých záležitostí písemně, elektronicky či telefonicky (DS:y67bvir, posta@nmnm.cz, 566 598 300)

– upřednostňovali bezhotovostní platby

– dodržovali základní hygienická a jiná ochranná pravidla – zejm. ochrana dýchacích cest, vyloučit podávání rukou, dbát doporučeného odstupu od ostatních osob.

Děkujeme.

Mgr. Petr Hanych v. r., tajemník

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE