Městský úřad

Provoz úřadu od 15.2.2021 NEPLATNÉ

Rubriky: Městský úřad
/ Petr Hanych

Vážení, s ohledem na opatření související s vyhlášeným nouzovým stavem a s ohledem na epidemiologickou situaci je od 15.2.2021 provoz úřadu tento: pondělí 8:00 – …

Vážení,

s ohledem na opatření související s vyhlášeným nouzovým stavem a s ohledem na epidemiologickou situaci je od 15.2.2021 provoz úřadu tento:

pondělí 8:00 – 18:00, středa 8:00 – 17:00, čtvrtek 8:00 – 14:00.

Na agendách, kde je k dispozici el. objednávkový systém (zejm. registr vozidel, ŘP, OP, pasy, evidence obyvatel, matrika, agendy odboru stavebního a ŽP) jsou za účelem snížení kumulace osob vyřizováni pouze klienti, kteří jsou předem objednáni (viz. www.nmnm.cz a https://v3.kadlecelektro.cz/obj/index.php?id=147)

S objednáním klientům případně pomůže na místě či telefonicky pracoviště podatelny (566 598 300).

Mimo uvedené úřední hodiny bude úřad uzavřen.

Podrobnosti jsou uvedeny v příloze.

Děkujeme za pochopení.

Mgr. Petr Hanych v. r.

tajemník 

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE