Městský úřad

RubrikaFormuláře

Životní situace a formuláře představuje souhrn praktických návodů na řešení některých vašich kroků prostřednictvím našeho úřadu. Dozvíte se zde, jak co zařídit, kam zajít, co si vzít s sebou. Rovněž zde naleznete v elektronické podobě ke stažení všechny nejpoužívanější formuláře, dokumenty, žádosti, přihlášky, dotazníky a další.

Detailně zpracované životní situace naleznete na portálu http://portal.gov.cz

26. červenec 2018

Přihláška do výběrového řízení na pronájem bytu

V případě uvolnění bytu je vypracován záměr města na pronájem bytu s...

Číst dále
26. červenec 2018

Přihláška do výběrového řízení na pronájem bytu v bytovém domě „KoDuS“

V případě uvolnění bytu je vypracován záměr města na pronájem bytu s...

Číst dále
23. červenec 2018

Zábor veřejného prostranství

Zábor veřejného prostranství vyřídíte: zábor veřejného prostranství – zpevněné a nezpevněné plochy...

Číst dále
16. červenec 2018

Žádost o ustanovení zvláštního příjemce důchodu

Zvláštní příjemce důchodu je ustanoven, pokud příjemce dávek důchodového pojištění není schopen...

Číst dále
16. červenec 2018

Žádost o finanční dar

Město poskytuje finanční dary na základě žádosti v souladu se zákonem č....

Číst dále
16. červenec 2018

Žádost o použití znaku města

V souladu se zákonem č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších...

Číst dále
21. červen 2018

Žádost o vydání závazného stanoviska úřadu územního plánování

Číst dále
21. červen 2018

Žádost o povolení kácení dřevin rostoucích mimo les

Číst dále

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE