Městský úřad

RubrikaKomise pro sociální oblast a zaměstnanost

Předseda:

Ing. Mgr. Hana Janů

Členové komise:

Mgr. Oldřich Brož
Hana Brnická
Mgr. Ludmila Hadlačová
Hana Kutrová
Miroslav Landa
Marie Němcová
Ing. Tomáš Pospíšil
MDDr. Věra Šírová

Zapisovatel komise:

pracovník odboru ŠKVS

obecná pravomoc a působnost komise:

  • předkládá z vlastní iniciativy návrhy a podněty v oblasti rodinné politiky, sociálně právní ochrany dětí, prevence kriminality, komunitního plánování a zaměstnanosti radě města
  • vyjadřuje se k problematice spadající do oblasti rodinné politiky, sociálně právní ochrany dětí, prevence kriminality, komunitního plánování, zaměstnanosti na základě úkolů uložených radou města, nebo na základě žádosti starosty či místostarosty města
  • projednává a doporučuje řešení konkrétních záležitostí a podnětů v oblasti rodinné politiky, sociálně právní ochrany dětí, prevence kriminality, komunitního plánování, zaměstnanosti města a místních částí postoupených jí radou města, nebo na základě žádosti starosty či místostarosty města

specifická pravomoc a působnost komise:

ve městě vč. místních částí

  • podílí se na přípravě, projednává a připomínkuje program grantů a příspěvků města a doporučuje radě města poskytnutí/neposkytnutí grantů a příspěvků
  • podílí se na aktualizaci Komunitního plánu sociálních služeb města
  • projednání a posuzování podnikatelských záměrů fyzických osob podnikajících a právnických osob, ke kterým se město vyjadřuje z pozice účastníka správních řízení
  • projednávání případných programů finanční podpory města na rozvoj podnikání a zaměstnanosti

Jednací řád komisí Rady města Nové Město na Moravě

15. březen 2024

Zápis z jednání Komise pro sociální oblast a zaměstnanost ze dne 30. 1. 2024

Zápis z jednání Komise pro sociální oblast a zaměstnanost ze dne 30....

Číst dále
15. březen 2024

Zápis z jednání Komise pro sociální oblast a zaměstnanost ze dne 30. 10. 2023

Zápis z jednání Komise pro sociální oblast a zaměstnanost ze dne 30....

Číst dále

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE