RubrikaKomise bytová
Předseda:
Roman Wolker
Členové komise:
Marie Hadačová
JUDr. Jana Havlíková
Ing. Mgr. Hana Janů
Miroslav Landa
Martina Strachoňová
Bc. Rostislav Šibor
Zapisovatel komise:
pracovník odboru SMM
obecná pravomoc a působnost komise:
- předkládá z vlastní iniciativy návrhy a podněty v oblasti bytové problematiky radě města
- vyjadřuje se k problematice spadající do oblasti bydlení na základě úkolů uložených radou města, nebo na základě žádosti starosty či místostarosty města
- projednává a doporučuje řešení konkrétních záležitostí a podnětů v oblasti bytové problematiky postoupených jí radou města, nebo na základě žádosti starosty či místostarosty města
- je poradním orgánem RM v oblasti nájemního bydlení
specifická pravomoc a působnost komise:
ve městě vč. místních částí
- posuzuje návrhy správce bytového fondu města a doporučuje radě města postup při prodeji, pronájmu (vč. změn a ukončení), podnájmu, směnách bytů ve vlastnictví města
- posuzuje návrhy správce bytového fondu města a doporučuje radě města postup ve věcech dlužného nájemného vč. příslušenství a dalších úhrad spojených s užíváním bytů
- vyhodnocuje přihlášky doručené na vyhlášený záměr pronájmu bytu a doporučuje radě města obsazení bytu konkrétními uchazeči
- posuzuje návrhy správce bytového fondu města a doporučuje místostarostovi města vydávání souhlasů – k trvalým pobytům, s chovem zvířat, s přihlášením dalších spolubydlících osob
Zápis z jednání 7. Bytové komise Rady města Nového Města na Moravě ze dne 22.01.2024
Zápis z jednání 6. Bytové komise Rady města Nového Města na Moravě ze dne 01.11.2023
Zápis z jednání 5. Bytové komise Rady města Nového města na Moravě ze dne 19.7.2023
Volby
Volby jsou hlavním mechanismem zastupitelské demokracie, kterým občané vybírají politiky. V České republice se volí do Evropského parlamentu, do krajských zastupitelstev, do obecní samosprávy (obecní zastupitelstva a zastupitelstva městských částí nebo městských obvodů ve městech, kde městské části či městské obvody existují), do Senátu, do Poslanecké sněmovny a prezident.
Objednejte se
Elektronický objednávkový systém možnost objednat se elektronicky prostřednictvím sítě Internet k vyřízení si svých úředních záležitostí na konkrétní vybraný termín a čas. Aktuální stav podaných žádostí o vydání dokladů.
Hlášení závad
Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.
Uzavírky a dopravní omezení
V příspěvcích naleznete informace o aktuálních dlouhodobých dopravních událostech, omezeních a uzavírkách silnic 2. a 3. třídy a místních komunikacích.
Uzavírky státních silnic 1. třídy jsou povolovány Krajským úřadem kraje Vysočina – Odborem dopravy a silničního hospodářství a jsou k dispozici na www.dopravniinfo.cz.
Kdy nás navštívit
Úřední hodiny:
- Pondělí08.00 – 18.00
- Středa08.00 – 17.00
- Čtvrtek08.00 – 14.00
Provozní doba:
- Úterý07.30 – 15.00
- Pátek07.30 – 13.00
Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě
VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE