Městský úřad

RubrikaKomise bytová

Předseda:

Roman Wolker

Členové komise:

Marie Hadačová
JUDr. Jana Havlíková
Ing. Mgr. Hana Janů
Miroslav Landa
Martina Strachoňová
Bc. Rostislav Šibor

Zapisovatel komise:

pracovník odboru SMM

obecná pravomoc a působnost komise:

  • předkládá z vlastní iniciativy návrhy a podněty v oblasti bytové problematiky radě města
  • vyjadřuje se k problematice spadající do oblasti bydlení na základě úkolů uložených radou města, nebo na základě žádosti starosty či místostarosty města
  • projednává a doporučuje řešení konkrétních záležitostí a podnětů v oblasti bytové problematiky postoupených jí radou města, nebo na základě žádosti starosty či místostarosty města
  • je poradním orgánem RM v oblasti nájemního bydlení

specifická pravomoc a působnost komise:

ve městě vč. místních částí

  • posuzuje návrhy správce bytového fondu města a doporučuje radě města postup při prodeji, pronájmu (vč. změn a ukončení), podnájmu, směnách bytů ve vlastnictví města
  • posuzuje návrhy správce bytového fondu města a doporučuje radě města postup ve věcech dlužného nájemného vč. příslušenství a dalších úhrad spojených s užíváním bytů
  • vyhodnocuje přihlášky doručené na vyhlášený záměr pronájmu bytu a doporučuje radě města obsazení bytu konkrétními uchazeči
  • posuzuje návrhy správce bytového fondu města a doporučuje místostarostovi města vydávání souhlasů – k trvalým pobytům, s chovem zvířat, s přihlášením dalších spolubydlících osob

Jednací řád komisí Rady města Nové Město na Moravě

13. květen 2024

Zápis z jednání 8. Bytové komise Rady města Nového Města na Moravě ze dne 10.04.2024

Číst dále
21. únor 2024

Zápis z jednání 7. Bytové komise Rady města Nového Města na Moravě ze dne 22.01.2024

Číst dále
14. prosinec 2023

Zápis z jednání 6. Bytové komise Rady města Nového Města na Moravě ze dne 01.11.2023

Číst dále
14. prosinec 2023

Zápis z jednání 5. Bytové komise Rady města Nového města na Moravě ze dne 19.7.2023

Číst dále

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE