RubrikaKomise pro Smart City a energetiku
Předseda:
Ing. Jan Motyčka
Členové komise:
Jiří Dobrovolný
Ing. Milan Dvořák MBA
Ing. Václav Hlavatý
Martin Junek
Radek Kaplan
Mgr. Erika Oravcová
Ing. Pavel Říha
Robert Zelený
Zapisovatel komise:
pracovník INV
obecná pravomoc a působnost komise:
- předkládá radě města z vlastní iniciativy návrhy a podněty využívání informačních, digitálních, komunikačních, inovativních technologií za účelem zejm. efektivnějšího využití infrastruktury, snížení spotřeb energií, energ. úspor, zlepšení životního prostředí
- vyjadřuje se k problematice na základě úkolů uložených radou města, nebo na základě žádosti starosty či místostarosty města nebo pověřeného člena rady města
- projednává a doporučuje řešení konkrétních záležitostí a podnětů v dané oblasti postoupených jí radou města, nebo na základě žádosti starosty či místostarosty města nebo pověřeného člena rady města
- je poradním orgánem rady města v dané oblasti
specifická pravomoc a působnost komise:
- projednání a posouzení záměrů staveb města (úprav, změn apod.) a investičních akcí města z pohledu zejm. energ. Úspor, zlepšení životního prostředí
- zaměřuje se na efektivní využívání stávajících a hledání nových zdrojů, snižování spotřeby energií v hospodářství města, eliminaci zátěží životního prostředí ve městě optimalizaci dopravy ve městě a sdílení dat pro veřejné účely, digitalizaci
Volby
Volby jsou hlavním mechanismem zastupitelské demokracie, kterým občané vybírají politiky. V České republice se volí do Evropského parlamentu, do krajských zastupitelstev, do obecní samosprávy (obecní zastupitelstva a zastupitelstva městských částí nebo městských obvodů ve městech, kde městské části či městské obvody existují), do Senátu, do Poslanecké sněmovny a prezident.
Objednejte se
Elektronický objednávkový systém možnost objednat se elektronicky prostřednictvím sítě Internet k vyřízení si svých úředních záležitostí na konkrétní vybraný termín a čas. Aktuální stav podaných žádostí o vydání dokladů.
Hlášení závad
Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.
Uzavírky a dopravní omezení
V příspěvcích naleznete informace o aktuálních dlouhodobých dopravních událostech, omezeních a uzavírkách silnic 2. a 3. třídy a místních komunikacích.
Uzavírky státních silnic 1. třídy jsou povolovány Krajským úřadem kraje Vysočina – Odborem dopravy a silničního hospodářství a jsou k dispozici na www.dopravniinfo.cz.
Dotační programy a výzvy
Dotační výzvy a programy, které poskytuje Nové Město na Moravě. Individuální dotace nově najdete ve formulářích pod odborem investic, stejně jako Závěrečnou zprávu o vyúčtování
Kariéra
Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.
Kdy nás navštívit
Úřední hodiny:
- Pondělí08.00 – 18.00
- Středa08.00 – 17.00
- Čtvrtek08.00 – 14.00
Provozní doba:
- Úterý07.30 – 15.00
- Pátek07.30 – 13.00
Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě
VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE