Městský úřad

RubrikaKomise pro Smart City a energetiku

Předseda:

Ing. Jan Motyčka

Členové komise:

Jiří Dobrovolný
Ing. Milan Dvořák MBA
Ing. Václav Hlavatý
Martin Junek
Radek Kaplan
Mgr. Erika Oravcová
Ing. Pavel Říha
Robert Zelený

Zapisovatel komise:

pracovník INV

obecná pravomoc a působnost komise:

  • předkládá radě města z vlastní iniciativy návrhy a podněty využívání informačních, digitálních, komunikačních, inovativních technologií za účelem zejm. efektivnějšího využití infrastruktury, snížení spotřeb energií, energ. úspor, zlepšení životního prostředí
  • vyjadřuje se k problematice na základě úkolů uložených radou města, nebo na základě žádosti starosty či místostarosty města nebo pověřeného člena rady města
  • projednává a doporučuje řešení konkrétních záležitostí a podnětů v dané oblasti postoupených jí radou města, nebo na základě žádosti starosty či místostarosty města nebo pověřeného člena rady města
  • je poradním orgánem rady města v dané oblasti

specifická pravomoc a působnost komise:

  • projednání a posouzení záměrů staveb města (úprav, změn apod.) a investičních akcí města z pohledu zejm. energ. Úspor, zlepšení životního prostředí
  • zaměřuje se na efektivní využívání stávajících a hledání nových zdrojů, snižování spotřeby energií v hospodářství města, eliminaci zátěží životního prostředí ve městě optimalizaci dopravy ve městě a sdílení dat pro veřejné účely, digitalizaci

Jednací řád komisí Rady města Nové Město na Moravě

9. srpen 2023

Zápis z jednání Komise pro Smart city a energetiku

Číst dále

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE