Městský úřad

RubrikaMěstský úřad

30. leden 2017

Žádost o poskytnutí informace týkající se složení rady města Nového Města na Moravě od roku 2002 do roku 2014 včetně

Číst dále
24. leden 2017

Miloš a Radka Štohandlovi, Žďár nad Sázavou

Dotčené území: k.ú. Javorek, Předmět žádosti: ZS k územnímu a stavebnímu řízení,  Typ...

Číst dále
24. leden 2017

Kateřina Hudečková, Brno-Bystrc

Dotčené území: k.ú. Nové Město na Moravě, Předmět žádosti: ZS k územnímu a...

Číst dále
6. leden 2017

Žádost o poskytnutí informace týkající se investičního plánu města na r.2017

Informace poskytnuta dne 05.01.2017.

Číst dále
5. leden 2017

žádost o poskytnutí informace týkající se provozu penzionu na adrese Jimramovské Paseky 24

Informace byla poskytnuta  dne 19.12.2016. viz.příloha

Číst dále
30. listopad 2016

Pavel a Jana Vránovi, Samotín 4

Dotčené území: k.ú. Krátká Předmět žádosti: ZS k územnímu a stavebnímu řízení...

Číst dále
25. listopad 2016

Žádost o poskytnutí informace týkající se platů vedoucích odborů a oddělení městského úřadu za měsíc září 2016

Informace byla poskytnutí dne 15.11.2016.

Číst dále
1. listopad 2016

Ing. Pavel a Ing. Alice Vitulovi, Brno

Dotčené území: k.ú. Hlinné Předmět žádosti: ZS ke stavebnímu řízení Typ zdroje: krbová...

Číst dále

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE