Městský úřad

Svoz komunálního odpadu a jeho využitelných složek v roce 2022

/ Marcela Popelková

Vážení občané, dovolujeme si Vás informovat o zajištění svozu komunálního odpadu a jeho využitelných složek v roce 2022. Níže uvedené služby, které jsou hrazeny z …

Vážení občané,

dovolujeme si Vás informovat o zajištění svozu komunálního odpadu a jeho využitelných složek v roce 2022.

Níže uvedené služby, které jsou hrazeny z rozpočtu města v roce 2022:

  • Svoz směsného komunálního odpadu (kovové popelnice, plastové popelnice 110 l a 120 l, kovové a plastové kontejnery 1100 l ) – probíhá ve městě a jeho místních částech, vyjma lokalit města a místních částí města uvedených v dalším odstavci, v režimu svozu 1 x týden v roce.
  • Svoz směsného komunálního odpadu (kovové popelnice, plastové popelnice 110 l a 120 l ) – bude od dubna do listopadu probíhat ve vybraných lokalitách města ve kterých je zaveden systém svozu „door to door“ BRKO tj. „Betlém, Brožkův kopec, Výhledy a část Holubky navazující na místní část města Maršovice“ a v místních částech města Jiříkovice, Maršovice, Rokytno a Petrovice v režimu svozu 1 x 14 dnů v lichý týden.

Ve 14 týdnu roku již pravidelný svoz 1 x týden realizován nebude. První svoz ve změněném režimu svozu 1 x 14 dnů bude realizován v pondělí 11.4. 2022 a v úterý 12.4. 2022.

V ostatních měsících leden – březen a prosinec je realizován 1 x týden v roce.

  • Svoz tříděného odpadu – papír a plast + nápojový karton svoz 2 x týden, sklo a kovy svoz 1 x měsíc celoročně.
  • Svoz biologicky rozložitelného komunálního odpadu rostlinného původu „BRKO“ (plastové hnědé popelnice 240 l a plastové hnědé kontejnery 770 l – ve městě Nové Město na Moravě a místní části města Pohledec z veřejně přístupných nádob – svoz od dubna do listopadu bude probíhat 1 x týden ve středu. V místní části města Pohledec budou plastové kontejnery 770 l přistaveny na stanoviště ve 14 týdnu roku. V ostatních měsících leden – březen a prosinec je ve městě realizován 1 x měsíc.
  • Svoz biologicky rozložitelného komunálního odpadu rostlinného původu „BRKO“ hnědé popelnice 240 l bude od dubna do listopadu probíhat ve vybraných lokalitách města ve kterých je zaveden systém svozu „door to door“ tj. „Betlém, Brožkův kopec, Výhledy a část Holubky navazující na místní část města Maršovice“ a v místních částech města Jiříkovice, Maršovice, Rokytno a Petrovice v režimu svozu 1 x 14 dnů v sudý týden.

První svoz v tomto režimu svozu bude v pondělí 4.4.2022 a v úterý 5.4.2022.

Tyto nádoby jsou označeny na zadní straně nádoby číselnou řadou, která identifikuje uživatele nádoby. Každá domácnost ve vybraných lokalitách města a místních částí města má možnost mít nádobu pro vlastní potřebu/odpad, který vyprodukuje.

V ostatních měsících leden – březen a prosinec není svoz realizován.

  • Přistavování velkoobjemových kontejnerů a vaničkových kontejnerů na biologicky rozložitelný komunální odpad rostlinného původu „BRKO“. Svoz bude prováděn 1 x týden, případně dle potřeby v období duben – listopad.

Velkoobjemové kontejnery budou přistaveny na stanoviště v pátek dne 1.4.2022.

Vaničkové kontejnery budou umístěny na stanoviště ve 14. týdnu roku.

V ostatních měsících roku není svoz realizován.

  • Provoz sběrného dvora – St 7,00 – 17,00 hod. a So 8,00-11,00 hod.
  • Svoz jedlých potravinářských olejů a tuků – 1 x 2 měsíce, případně dle potřeby celoročně.
  • Svoz textilu prostřednictvím sběrných nádob – 1 x týden celoročně.

Žádáme Vás, abyste třídění komunálních odpadů a jejich složek věnovali svoji pozornost a do nádob odkládali pouze odpady, pro které jsou tyto nádoby určeny. Jen tak může nastavený systém fungovat a plnit svůj účel.

Děkujeme, že třídíte.

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE