Městský úřad

Svoz komunálního odpadu – označení nádob

/ Marcela Popelková

Město Nové Město na Moravě společně se svozovou společností TS služby s.r.o., Nové Město na Moravě upozorňují občany města a majitele rekreačních objektů, že každá …

Město Nové Město na Moravě společně se svozovou společností TS služby s.r.o., Nové Město na Moravě upozorňují občany města a majitele rekreačních objektů, že každá svozová nádoba (popelnice 110 l, 120 l, kontejner 660 l a 1100 l) na zbytkový komunální odpad musí být označena svozovou známkou viz. ustanovení čl.5 odst. 8 obecně závazné vyhlášky města č. 4/2012 o stanovení systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů, včetně systému nakládání se stavebním odpadem vznikajícím na území města a v jeho místních částech “ Sběrné nádoby o obsahu 110 l, 120 l, 660 l a 1100 l na směsný – zbytkový odpad jsou označeny svozovou známkou, která identifikuje svozové období. Číslo svozové známky identifikuje majitele svozové nádoby“.

V případě, že je postavena novostavba RD obdrží její vlastník na pokladně MěÚ novou svozovou známku s číslem, která identifikuje majitele svozové nádoby.

V případě kdy dochází k výměně nádoby z důvodu jejího technického stavu, obdrží majitel nádoby na pokladně MěÚ náhradní svozovou známku bez čísla.

Veškeré typy používaných svozových známek jsou popsané v této informaci a tvoří i její přílohy:

1) rodinné domy a bytové domy – občani –  poslední platná svozová známka pro nádoby 110 l , 120 l s vývozem 1 x týdně je červené barvy, oválného tvaru na období 01/2011-12/2015 jejíž platnost byla prodloužena před jejím skončením na dobu neurčitou.

2) bytové domy  – občani – poslední platná svozová známka pro nádoby 660 l a 1100 l s vývozem 1 x týdně je zelené barvy, oválného tvaru na období 01/2011-12/2015 jejíž platnost byla prodloužena před jejím skončením na dobu neurčitou.

3) rodinné domy k rekreaci -poslední platná svozová známka pro nádoby 110 l , 120 l s vývozem 1 x 14 dní je modré barvy, oválného tvaru na období 01/2011-12/2015 jejíž platnost byla prodloužena před jejím skončením na dobu neurčitou.

4) rodinné domy –  občani a k rekreaci – platná svozová známka pro nádoby 110 l , 120 l s jednorázovým svozem je zelené barvy, obdélníkového tvaru. Tato známka platí bez jakéhokoliv časového omezení, je určena vždy pouze pro 1 vývoz nádoby. Pro další svoz nádoby je nutné v tomto případě vyvěsit na ucho nádoby další známku, která bude po svozu TS službami odstraněna.

V případě, že na nádobě některá výše uvedená známka chybí, nebude od 01.04.2020 vyvážena a bude označena informačním štítkem s vyznačením z jakého důvodu nebyl svoz proveden.

Svozové známky obdrží vlastníci nádob na pokladně Městského úřadu v Novém Městě na Moravě v úředních hodinách a provozní době:

v úředních hodinách :

Pondělí od 8.00 do 18.00 hod.
Středa   od 8.00 do 17.00 hod.
Čtvrtek  od 8.00 do 14.00 hod.

 v provozní době : 

Úterý od 7.30 do 15.00 hod.
Pátek   od 7.30 do 13.00 hod.

Děkujeme za pochopení a spolupráci

 

AKTUALIZACE: V návaznosti na vyhlášenou celorepublikovou karanténu, dochází ke změně termínu od kdy nebudou nádoby bez svozové známky vyvezeny, a to od 1.5.2020.

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE