Městský úřad

Uzavření obecního živnostenského úřadu ve dnech 07.–-08.12.2017

/ Bronislava Doležalová

Ve dnech 07.–08.12.2017 (čtvrtek a pátek) bude obecní živnostenský úřad z provozních důvodů uzavřen. Podnikatelé si budou moci vyřídit potřebné záležitosti opět v pondělí 11.12.2017, …

Ve dnech 07.–08.12.2017 (čtvrtek a pátek) bude obecní živnostenský úřad z provozních důvodů uzavřen.

Podnikatelé si budou moci vyřídit potřebné záležitosti opět v pondělí 11.12.2017, kdy bude otevřeno v obvyklých hodinách. Výpisy z Czech POINT, vidimaci a legalizaci bude možné po oba dny vyřídit na podatelně MěÚ.

Současně upozorňujeme, že z provozních důvodů bude obecní živnostenský úřad ve středu dne 06.12.2017 otevřen pouze do 16.00 hodin.

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE