Městský úřad

Volba prezidenta ČR v roce 2018 – oznámení o době a místě konání voleb

/ Jaroslava Homolková

V příloze naleznete Oznámení o době a místě konání volby prezidenta České republiky, jejíž  1. kolo probíhá ve dnech 12. a 13. ledna 2018, a příp. …

V příloze naleznete Oznámení o době a místě konání volby prezidenta České republiky, jejíž  1. kolo probíhá ve dnech 12. a 13. ledna 2018, a příp. 2. kolo se uskuteční ve dnech 26. a 27. ledna 2018.

V souladu s ust. 14 odst. 1 písm. a) a ust. § 34 zákona č. 275/2012 Sb., o volbě prezidenta republiky a o změně některých zákonů (zákon o volbě prezidenta republiky), ve znění pozdějších předpisů, bylo oznámení o době a místě konání voleb v Novém Městě na Moravě a jeho místních částech dne 15.12.2017 zveřejněno na úřední desce pod č. 414/2017.

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE