Městský úřad

Volby do zastupitelstev obcí v roce 2022 – registrace kandidátních listin

/ Jaroslava Homolková

Městský úřad Nové Město na Moravě jako příslušný registrační úřad projednal kandidátní listiny volebních stran kandidujících do zastupitelstev jednotlivých obcí ve správním obvodu města Nové …

Městský úřad Nové Město na Moravě jako příslušný registrační úřad projednal kandidátní listiny volebních stran kandidujících do zastupitelstev jednotlivých obcí ve správním obvodu města Nové Město na Moravě jako obce s rozšířenou působností. Celkem bylo podáno 144 kandidátních listin.

V celém správním obvodu bylo zaregistrováno celkem 143 volebních stran, z toho:

  • 91 nezávislých kandidátů
  • 36 sdružení nezávislých kandidátů
  • 12 politických stran
  • 2 sdružení politické strany a nezávislých kandidátů
  • 2 sdružení politického hnutí a nezávislých kandidátů.

V jednom případu pak bylo rozhodnuto o odmítnutí kandidátní listiny.

Pro volby do Zastupitelstva města Nové Město na Moravě bylo zaregistrováno 8 volebních stran.

Rozhodnutí o registraci jednotlivých volebních stran byla vyvěšena na úřední desce Městského úřadu Nové Město na Moravě.

Informace o jednotlivých kandidátech (tzv. registr kandidátů) budou zveřejněny na stránkách Českého statistického úřadu (https://www.volby.cz/).

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE