Městský úřad

Výběrové řízení na pozici ředitelky/ředitele RADEŠÍNSKÁ SVRATKA

/ Aneta Linková

Vedoucí pracovní místo ředitelky/ředitele příspěvkové organizace ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA RADEŠÍNSKÁ SVRATKA.

Výběrové řízení na pozici  ředitelky/ředitele RADEŠÍNSKÁ SVRATKA

Starosta obce Radešínská Svratka vyhlašuje v souladu s § 166 odst. 2 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s vyhláškou č. 54/2005 Sb., o náležitostech konkursního řízení a konkursních komisích

konkurzní řízení

na vedoucí pracovní místo ředitelky/ředitele příspěvkové organizace

ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA RADEŠÍNSKÁ SVRATKA, okres Žďár nad Sázavou, příspěvková organizace

592 33 Radešínská Svratka 95, IČ 75020025

 

Předpoklady:

· předpoklady pro výkon činnosti ředitelky/ředitele školy a odborná kvalifikace podle zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,

· délka praxe spočívající ve výkonu přímé pedagogické činnosti nebo v činnosti, pro kterou jsou potřebné znalosti stejného nebo obdobného zaměření, nebo v řídící činnost nebo v činnosti ve výzkumu a vývoji v souladu s §5 odst. 1 zákona o pedagogických pracovnících, tj. 4 roky

· znalost školských předpisů a problematiky řízení daného druhu a typu školy,

· občanská a morální bezúhonnost, organizační a řídící schopnosti.

· výpis z rejstříku trestů (ne starší než tři měsíce)

· originál lékařského potvrzení o schopnosti vykonávat požadovanou funkci (než starší než tři měsíce)

Informace o škole:

· ZÁKLADNÍ A MATEŘSKÁ ŠKOLA je příspěvkovou organizací obce Radešínská Svratka

· Součástí organizace je:

o Základní škola malotřídní (dvě třídy 1-5 ročník) s kapacitou 50 žáků

o Mateřská škola (1 třída) s kapacitou 24 žáků

o Školní jídelna s kapacitou 65 stravovaných

o Školní družina s kapacitou 18 žáků

· v současné době organizace zaměstnává zaměstnanců (5 pedagogických a 4 nepedagogických pracovníků)

· hospodaření organizace, zpracovává externí subjekt

· ve škole probíhají v současné době přípravné práce na projektu přístavby MŠ a tělocvičny ZŠ

Písemně zašlete:

přihlášku obsahující, osobní jméno, příjmení a titul uchazeče, datum, místo narození a státní příslušnost uchazeče. Kontaktní adresu, telefon, příp. e-mail. Datum, vlastnoruční podpis uchazeče a

· úředně ověřené kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání (tj. diplom včetně vysvědčení o státní závěrečné zkoušce, doklad prokazující pedagogické vzdělání v případě odborně zaměřeného vysokoškolského studia),

· výpis z Rejstříku trestů (ne starší 3 měsíců),

· čestné prohlášení o svéprávnosti

· doklad o zdravotní způsobilosti k výkonu funkce ředitelky/ředitele školy (ne starší 3 měsíců),

· doklad o průběhu zaměstnání a délce pedagogické praxe potvrzený posledním zaměstnavatelem včetně uvedení funkčního zařazení (možno nahradit úředně ověřenými kopiemi dokladů o průběhu zaměstnání – pracovní smlouvy, potvrzení předchozích zaměstnavatelů apod.),

· strukturovaný profesní životopis,

· koncepci rozvoje a řízení školy 4 formátu A4,

Ředitelka/ředitel školy bude jmenována/jmenován na dobu neurčitou s předpokládaným nástupem do funkce 1. 7. 2022.

Součástí nabídky na vedoucí místo, bude v případě zájmu vybraného uchazeče, přidělení obecního bytu 3+1 v budově školy od 1.1. 2023.

Přihláška s požadovanými doklady musí být doručena osobně nebo poštou na adresu: Obec Radešínská Svratka, k rukám starosty, 592 33 Radešínská Svratka 134, nejpozději do pátku 11. 3. 2022 do 12 hodin, (rozhodující je datum doručení nikoliv datum odeslání).

Obálku označit Konkurz ZŠ a MŠ Radešínská Svratka – NEOTVÍRAT!

Předpokládaný termín 1. zasedání konkurzní komise 16.3. 2022

Upozornění:

Přihláška doručená po termínu a přihláška, která nebude splňovat požadavky týkající se výše uvedených předpokladů a obsahových náležitostí přihlášky včetně jejích příloh bude uchazeči vrácena bez dalšího projednání.

V Radešínské Svratce dne 20.1. 2022 Starosta obce Jiří Zavřel

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE