Městský úřad

Vyhlášení programu Podpora obnovy kulturních památek prostřednictvím obcí s rozšířenou působnosti na rok 2021

/ Lenka Jamborová

Ministerstvo kultury vyhlásilo pro rok 2021 dotační program „Podpora obnovy kulturních památek prostřednictvím obcí s rozšířenou působností“. Finanční příspěvky v tomto programu jsou určeny na náklady spojené …

Ministerstvo kultury vyhlásilo pro rok 2021 dotační program „Podpora obnovy kulturních památek prostřednictvím obcí s rozšířenou působností“.

Finanční příspěvky v tomto programu jsou určeny na náklady spojené s obnovou kulturních památek, které se nalézají mimo památkové rezervace a zóny, nejsou národními kulturními památkami, a které nejsou ve vlastnictví České republiky, popř. na obnovu movité kulturní památky pevně spojené se stavbou, jako jsou např. oltáře nebo varhany v kostelech, pokud je tato stavba kulturní památkou, a dále na obnovu movitých kulturních památek v případě, že se nejedná o restaurování (např. obnova kolejových vozidel, strojů, apod.).

Z programu nelze hradit náklady na modernizaci objektů, úpravy veřejných prostranství, pořízení průzkumů a projektovou dokumentaci, ad. (více viz neuznatelné náklady).

Minimální podíl vlastníka je 20 % z nákladů, k nimž se váže poskytnutý příspěvek.

Minimální výše příspěvku je 50 000 Kč.

Pro rok 2021 byla Novému Městu na Moravě stanovena finanční kvóta 476 000 Kč.

Žádosti je možné podávat ode dne zveřejnění této výzvy.

Akce obnovy musí být realizovány a profinancovány do 31. 12. 2021.

Žádosti o poskytnutí příspěvku se podávají na předepsaném formuláři žádosti včetně povinných příloh na Městský úřad Nové Město na Moravě, odbor stavební a životního prostředí, Vratislavovo náměstí 103, 592 31 Nové Město na Moravě.

Uzávěrka příjmu žádostí je 28. 2. 2021.

Program administruje a další informace, konzultační a informační pomoc k postupu při zpracování žádostí podává Bc. Jana Mrkvičková, tel.: 566 598 406, e-mail: jana.mrkvickova@meu.nmnm.cz

Formuláře ke stažení ZDE

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE