Městský úřad

Vyřizování pouze objednaných klientů – od 15.2.2021 neplatné

/ Petr Hanych

Vážení, s ohledem na opatření související s vyhlášeným nouzovým stavem a za účelem snížení kumulace osob, budou s účinností od 26.10.2020 vyřizováni pouze předem objednaní …

Vyřizování pouze objednaných klientů – od 15.2.2021 neplatné

Vážení,

s ohledem na opatření související s vyhlášeným nouzovým stavem a za účelem snížení kumulace osob, budou s účinností od 26.10.2020 vyřizováni pouze předem objednaní klienti skrze elektronický objednávkový systém https://radnice.nmnm.cz/aktualni-stav-podanych-zadosti-o-vydani-dokladu/informace-pro-klienty-vyuzivajici-elektronicky-objednavkovy-system/

V případě potřeby Vám s objednáním pomůže pracoviště podatelny (566 598 300) umístěné v přízemí radnice.

Děkujeme za pochopení.

Mgr. Petr Hanych v. r.

 

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE