Městský úřad

Záměr na pronájem bytu 1+kk č. 1515/5 a 1+kk č. 1515/6 v domě „KoDuS“ na ul. Žďárská v Novém Městě na Moravě

/ Marcela Popelková

Město Nové Město na Moravě zveřejňuje záměr města p r o n a j m o u t 1) Byt č.5 o velikosti 1+kk o …

Město Nové Město na Moravě zveřejňuje záměr města p r o n a j m o u t

1) Byt č.5 o velikosti 1+kk o celkové ploše bytu 41,9 m2 a započtené ploše 42,43 m2 ((z toho předsíň 8,25 m2, koupelna a WC 5,65 m2, obytná kuchyň 25,3 m2, sklep 1,35 m2 (celková plocha 2,7 m2) a část komunitní místnosti 1,88 m2 )) na ul. Žďárská v domě „KoDuS“ budoucí č.p. 1515 v Novém Městě na Moravě ve 2.NP.

Základní měsíční nájemné 57,00 Kč/m2 – 2 419,- Kč bez zařizovacích předmětů. Základní nájemné nezahrnuje úhrady za služby spojené s užíváním bytu.

2) Byt č.6 o velikosti 1+kk o celkové ploše bytu 41,9 m2 a započtené ploše 42,43 m2 ((z toho předsíň 8,25 m2, koupelna a WC 5,65 m2, obytná kuchyň 25,3 m2, sklep 1,35 m2 (celková plocha 2,7 m2) a část komunitní místnosti 1,88 m2 )) na ul. Žďárská v domě „KoDuS“ budoucí č.p. 1515 v Novém Městě na Moravě ve 2.NP.

Základní měsíční nájemné 57,00 Kč/m2 – 2 419,- Kč bez zařizovacích předmětů. Základní nájemné nezahrnuje úhrady za služby spojené s užíváním bytu.

Uchazeč v jehož prospěch bude rozhodnuto, je povinen před podpisem smlouvy doložit potvrzení o příjmech, a to za období předcházejících 12 měsíců a doložit, že nevlastní žádnou nemovitost. V případě, že nedoloží požadované dokldy nebude s uchazečem nájemní smlouva uzavřena.

S uchazečem, který doložil veškeré doklady bude nájemní smlouva a smlouva o rozhodčím řízení uzavřena nejpozději však do 31.12.2017. V případě, že tak neučiní, má se za to, že o pronájem bytu nemá zájem a nájemní smlouva a smlouva o rozhodčím řízení bude uzavřena s dalším vybraným uchazečem.

Nájemní smlouva se uzavírá na dobu určitou dva roky s možností obnovy. V případě, že nájemce neoznámí, že nemá o další pronájem bytu zájem a zároveň bude nájemce dodržovat podmínky nájemní smlouvy, bude smlouva obnovována za stejných podmínek.

Upozorňujeme zájemce o pronájem bytu, že nabízený byt je nově postavený, veškeré vybavení je nové a funkční.

Upozorňujeme, že byt není vybaven kuchyňskou linkou ani jiným nábytkem. Město Nové Město na Moravě, jakožto pronajímatel umožní nájemci provedení pouze nezbytných úprav bytu včetně instalace vlastní kuchyňské linky. Veškeré úpravy bytu a instalace zařizovacích předmětů budou provedeny nájemcem na jeho náklady. Realizace těchto úpravy či instalace zařizovacích předmětů budou dohodnuty písemnou dohodou pronajímatele a nájemce, v níž bude mimo jiné řešen rozsah a provedení (podoba) úprav.

Způsob přihlašování do výběrového řízení:

Písemná žádost musí být podána na předepsaném tiskopise (Příloha č.3 Směrnice č.3/2016 pro pronájem bytů), který je k dispozici na stránkách města, v kanceláři odboru SMM v Novém Městě na Moravě, nebo v kanceláři RK Pamex, Masarykova 216, Nové Město na Moravě, a to v zalepené obálce na podatelnu MěÚ, Vratislavovo náměstí 103, Nové Město na Moravě.

Lhůta pro podání nabídek končí dne 3.10.2017 v 9:00 hod.

Na čelní straně obálky bude uvedena adresa bytu, o jehož pronájem má žadatel zájem. Obálka musí být dále označena na čelní straně „neotvírat byt č. 1515/5“ , nebo „neotvírat byt č. 1515/6″a na zadní straně musí být uvedena zpáteční adresa včetně kontaktu na uchazeče.

Bližší informace zájemcům o nabízené prostory a případná pomoc s vyplněním přihlášky budou poskytnuty na Městském úřadě v Novém Městě na Moravě, odbor správy majektu města, 3.NP, Marcela Popelková, referentka odboru SMM, tel. 566 598 363, e-mail: marcela.popelkova@meu.nmnm.cz

Přihláška do výběrového řízení na pronájem bytu musí obsahovat:

1) jméno a příjmení 1. a případně 2. uchazeče, datum narození, bydliště, státní občanství,

specifikace bytu, o který má uchazeč zájem,

2) jméno a příjmení další spolubydlící osoby (max.1 osoba), datum narození, bydliště, státní občanství,

3) popis současných podmínek bydlení,

4) eventuální prohlášení o uvolnění jiného bytu ve vlastnictví města,

5) čestné prohlášení – podpisem přihlášky uchazeč souhlasí s obsahem čestného prohlášení,

6) informaci o jiných skutečnostech, které mohou ovlivnit přidělení bytu a sdělení zda uchazeč/i o byt v případě jeho přidělení požádá/jí o změnu trvalého pobytu,

  1. kontakty pro účel oznámení výsledků výběrového řízení,

  2. potvrzení o příjmech za posledních 12 kalendářních měsíců, viz. Příloha č. 1 přihlášky,

  3. datum a podpis/y uchazeče/ů o nájem bytu

Přihláška je zároveň souhlasem uchazeče se zpracováním jeho osobních údajů pouze pro potřeby výběrového řízení na pronájem městského bytu

Ostatní podmínky:

Z výběrového řízení budou vyřazeny přihlášky, které nebudou splňovat uvedené náležitosti a které byly doručeny po lhůtě pro podání nabídek.

Pokud Rada města po svém rozhodnutí shledá, že údaje v přihlášce žadatele, v jehož prospěch bylo rozhodnuto, se nezakládají na pravdě nebo jsou neúplné, pak byt nebude pronajat tomuto žadateli ale výběrovou komisí určenému náhradníkovi.

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE