Městský úřad

Záměr pronájmu prostor sloužících podnikání (prodejna) v objektu č. p. 80 v Maršovicích

/ Radek Fila

Město Nové Město na Moravě zveřejňuje záměr města p r o n a j m o u t v souladu s ustanovením § 39 zákona č. 128/2000 …

Město Nové Město na Moravě zveřejňuje záměr města

p r o n a j m o u t

v souladu s ustanovením § 39 zákona č. 128/2000 sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, prostory sloužící podnikání:

1) v objektu č. p. 80, jež je součástí pozemku parc. č. 192 v kat. území Maršovice u Nového Města na Moravě, v I. NP o celkové započtené výměře podlahové plochy 131,68 m2. Prostory jsou nabízeny k pronájmu od 01.04.2020.

Dispozice prostor nabízených k pronájmu:

prodejna……………………………………………………….. 63,8 m2

sklady celkem…………………………………………………. 56,22 m2

sociální zařízení………………………………………………… 4,2 m2

místnost pro příjem zboží……………………………………… 7,46 m2

Ke stanovenému nájemnému bude dále připočítáno nájemné za plynový kotel ve výši 1.800 Kč bez DPH/rok.

Stanovená výše nájemného za pronájem prostor sloužících podnikání bude nájemcům navyšována každoročně o míru inflace. Základní nájemné nezahrnuje úhrady za služby spojené s užíváním prostor – dodávka tepla, elektrické energie, vodného a stočného a ostatních provozních nákladů.

Žadatel, v jehož prospěch bude rozhodnuto, je povinen uzavřít smlouvu o nájmu do 30 dnů od oznámení o výsledku výběrového řízení. V případě, že tak neučiní, má se za to, že o pronájem již nemá zájem. Nájemní smlouvu lze uzavřít na dobu určitou nebo na dobu neurčitou s tříměsíční výpovědní dobou.

Upozorňujeme zájemce o pronájem prostor sloužících podnikání, že nabízené prostory byly již v minulosti pronajímány, přičemž stav těchto prostor odpovídá jejich stáří.

Prostory sloužící podnikání se nabízejí k pronájmu v takovém technickém stavu, v jakém se t.č. nacházejí.

Město Nové Město na Moravě jako pronajímatel umožní nájemci provedení oprav či nezbytných úprav pronajatých prostor. Tyto opravy a úpravy budou provedeny nájemcem na jeho náklady. Realizace těchto oprav či úprav budou dohodnuty písemnou dohodou pronajímatele a nájemce, v níž bude mimo jiné řešen rozsah a provedení (podoba) oprav, bez jakéhokoliv finančního vypořádání v případě ukončení nájmu.

Bližší informace zájemcům o nabízené prostory poskytne Ing. Radek Fila, vedoucí odboru správy majetku města, tel: 723 190 997. Zájemci se mohou se stavem nabízených prostor seznámit při prohlídce, která bude dohodnuta po předchozí telefonické domluvě.

Písemná žádost o pronájem nabízených prostor sloužících podnikání musí obsahovat:

1/ jméno a příjmení žadatele / název společnosti, datum narození / IČ, DIČ

2/ trvalé bydliště / sídlo podnikání

3/ kontakt – telefon, e-mail

4/ nabídku ročního základního nájemného v Kč bez DPH

5/ způsob využití nabízených prostor

Žádost o pronájem musí být podána v zalepené obálce na podatelnu MěÚ, Vratislavovo náměstí 103, Nové Město na Moravě. Lhůta pro podání nabídek končí dne 03.03.2020 v 9:00 hod.

Na čelní straně obálky bude uvedeno: „NEOTVÍRAT – pronájem prostor v č.p. 80 v Maršovicích“

Na zadní straně musí být uvedena zpáteční adresa včetně kontaktu na uchazeče.

Ostatní podmínky:

Z výběrového řízení budou vyřazeny nabídky, které nebudou splňovat uvedené náležitosti. Pokud výběrová komise po svém rozhodnutí shledá, že údaje v přihlášce žadatele, v jehož prospěch bylo rozhodnuto, se nezakládají na pravdě nebo jsou neúplné, pak s tímto žadatelem nebude nájemní smlouva uzavřena.

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE