Městský úřad

Zabezpečení vstupů do bytových domů ve vlastnictví města

/ Marcela Popelková

Město Nové Město na Moravě jako vlastník a pronajímatel bytů v bytových věžových domech na ulici Tyršova č.p. 730, č.p. 731 a Křenkova č.p. 732 …

Město Nové Město na Moravě jako vlastník a pronajímatel bytů v bytových věžových domech na ulici Tyršova č.p. 730, č.p. 731 a Křenkova č.p. 732 v Novém Městě na Moravě s ohledem na zkvalitnění zabezpečení vstupů do bytových domů řešilo změnu přístupu, a to prostřednictvím elektronických čipů. Úprava vstupního systému do domu se týkala obou vchodů tj. hlavní vchod do 1. NP a vyšších NP a vedlejší vchod do 1.PP (sklepních prostor). Netýkala se prvních vstupních bílých plastových dveří do domu.

Vstupy do domů č.p. 730, 731 a 732 jsou v současné době opatřeny identifikačními snímači, samozamykacími zámky, včetně kování a přídržných magnetů tzn., že dům je opatřen na všech vchodech elektronickým přístupovým systémem. Systém je opatřen při odchodu panikovou klikou tak, aby v případě požáru či jiné události mohlo dojít k plynulému opuštění objektu.

Stejné zabezpečení bylo řešeno v roce 2018 v případě bytového domu č.p. 301 na ul. Drobného v Novém Městě na Moravě.

Elektronické čipy obdržel/í zdarma každý nájemce bytu od správce domu proti podpisu pro sebe a osoby spolubydlící pro byt jehož je nájemcem. Jeden elektronický čip na jednoho hlášeného bydlícího.

Při vstupu nebo odchodu z budovy hlavní vchod do domu a vedlejší vchod do sklepních prostor je nutné za sebou vchodové dveře uzavřít, v opačném případě se po stanoveném časovém úseku spustí alarm a bude přivolána MP, jejíž výjezd uhradí osoba, která výjezd způsobila.

Jedná se o opatření ke zvýšení zabezpečení bytového domu a zamezení volného pohybu cizích osob,

V případě stěhování je nutné nejpozději 2 dny předem dohodnout se správcem domu odblokování alarmu na dobu nezbytně nutnou pro zajištění stěhování majetku.

Podrobné informace k provozu čipů pro vstup do domu naleznete v informačním dopisu č.j.MUNMNM/39736/2021 ze dne 6.10.2021 viz. příloha č. 1. 

Nájemci, kteří si čipy ve výše stanoveném termínu pro bytový dům nevyzvednou, mohou tak učinit u správce domů v pracovní době v kanceláři Správy bytů NMNM s.r.o., Soškova 1346, Nové Město na Moravě, kontaktní osoba Renata Chalupová, Dis., tel.: 776 731 678.

Vstup do budovy prostřednictvím čipů byl zahájen dnem předání čipu. Dne 1.11.2021 byly vyměněny stávající zámky, klíče od domu jsou od tohoto dne nefunkční. 

Nájemce bytu může v odůvodněném případě požádat o poskytnutí dalšího elektronického čipu, tento slouží k zajištění přístupu do bytového domu pro dalšího uživatele rozdílného od nájemce a osoby spolubydlící. Elektronický čip je poskytován dalším osobám na základě písemné žádosti a za jednorázovou vratnou zajišťovací úplatu ve výši 250,00 Kč/čip.

Podmínky a informace k poskytnutí dalšího čipu jsou uvedeny v Žádosti o poskytnutí elektronického čipu k přístupu do bytového domu ve vlastnictví města Nové Město na Moravě viz. příloha č. 2.

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE