Kontakty odboru

Městský úřad Nové Město na Moravě, Vratislavovo náměstí 103, 592 31 Nové Město na Moravě, IČ 00294900, DIČ CZ00294900 telefon: 566 598 300, e-mail: posta@nmnm.cz, datová schránka: y67bvir

KONTAKTY ABECEDNĚ | KONTAKTY DLE AGEND S OBSAZENOSTÍ

Odbor správy majetku města

Brabec Miloš
místní komunikace města, kamenolom
Odbor správy majetku města | kancelář č. 1.301
t: +420 566 598 364 | m: +420 770 156 391 | @ milos.brabec@meu.nmnm.cz 
Fila Radek, Ing.
vedoucí odboru, nebytové prostory
Odbor správy majetku města | kancelář č. 1.303
t: +420 566 598 360 | m: +420 723 190 997 | @ radek.fila@meu.nmnm.cz 
Janovská Zuzana, Ing.
správa zeleně
Odbor správy majetku města | kancelář č. 1.304
t: +420 566 598 366 | m: +420 778 765 306 | @ zuzana.janovska@meu.nmnm.cz 
Koudelová Zuzana, Mgr.
právník města
Odbor správy majetku města | kancelář č. 1.301
t: +420 566 598 361 | m: +420 724 984 858 | @ zuzana.koudelova@meu.nmnm.cz 
Popelková Marcela
odpadové hospodářství města, byty města
Odbor správy majetku města | kancelář č. 1.304
t: +420 566 598 363 | m: +420 724 775 895 | @ marcela.popelkova@meu.nmnm.cz 
Vinklerová Taťána, Ing.
pozemky města
Odbor správy majetku města | kancelář č. 1.301
t: +420 566 598 365 | @ tatana.vinklerova@meu.nmnm.cz 

ZPĚT NA TELEFONNÍ SEZNAM

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE