Městský úřad

Úředník odboru finančního, pracoviště pokladny – nabídka pracovního místa na dobu určitou

/ Nové Město na Moravě

Město Nové Město na Moravě hledá vhodného kandidáta/kandidátku na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice Odboru finančního MěÚ Nové Město na Moravě pro oblast hotovostních plateb (pracoviště …

Město Nové Město na Moravě hledá vhodného kandidáta/kandidátku na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice Odboru finančního MěÚ Nové Město na Moravě pro oblast hotovostních plateb (pracoviště pokladny). Pracovní poměr je na dobu určitou-zástup za zbývající část MD/RD v rozsahu cca 6-12 měsíců, místo je vhodné i pro absolventy příslušných studijních oborů. Termín pro podání přihlášek je do 18.7.2016, podrobnější informace jsou uvedeny v příloze příspěvku.
Mgr. Petr Hanych, v.r.
tajemník

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE