Městský úřad

Mobilní svoz objemného odpadu a železa z domácností v Novém Městě na Moravě

/ Marcela Popelková

Město Nové Město na Moravě nabízí občanům nad rámec stanoveného systému nakládání s komunálním odpadem (obecně závazná vyhláška města č. 4/2012, č. 5/2012) možnost jednodenního mobilního …

Mobilní svoz objemného odpadu a železa z domácností v Novém Městě na Moravě

Město Nové Město na Moravě nabízí občanům nad rámec stanoveného systému nakládání s komunálním odpadem (obecně závazná vyhláška města č. 4/2012, č. 5/2012) možnost jednodenního mobilního svozu objemného odpadu (starý nábytek – křesla, židle, skříně, válendy, sedačky …), podlahové krytiny (koberce, linolea), sanitární zařízení (umyvadla, toalety …) a železa. Tyto druhy odpadů odebíráme na sběrném dvoře, který najdete v areálu TS služeb s.r.o., Soškova 1346, Nové Město na Moravě, je otevřený pro veřejnost ve středu od 7,00 do 17,00 hod. a v sobotu od 8,00 do 11,00 hod..

V případě, že máte zájem o tento svoz odpadu hlasujte do 31.07.2018 na  https://radnice.nmnm.cz/anketa-zelezo/ , případně osobně na podalně MěÚ, kde anketní lístek vyplníte a současně ho i odevzdáte.

Po vyhodnocení ankety bude dle projeveného zájmu  řešeno zajištění  jednodenního mobilního svozu objemných odpadů a železného odpadu z domácností prostřednictvím TS služeb s.r.o., Nové Město na Moravě. Jednalo by se o další službu, kterou město nabízí občanům a rekreantům, jak na území města zlikvidovat odpady, které mají doma a mají např. omezenou možnost navštívit sběrný dvůr v areálu TS služeb s.r.o.. Podrobné informace by byly zveřejněny v zářijovém Novoměstku.

V případě, že se chcete s námi podělit o Váš názor zašlete nám svoje další náměty a podněty jak zlepšit systém nakládání s odpady v našem městě na e-mailovou adresu : marcela.popelkova@meu.nmnm.cz.

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE