Městský úřad

Prodej a pronájem nemovitého majetku ve vlastnictví města probíhá formou výběrových řízení. Podrobné podmínky jsou vždy vyvěšeny na úřední desce města. Na této stránce je uveden přehled aktuálně nabízeného majetku a odkaz na stránky s podrobným popisem nabízené nemovitosti. Zároveň jsou přiloženy podmínky konkrétního výběrového řízení. U každé nabídky je uveden kontakt na příslušného referenta, který realizuje výběrové řízení, a u kterého lze získat informace.

14. prosinec 2020

Záměr pronájmu prostor sloužících podnikání v objektu č. p. 123 na Vratislavově náměstí v Novém Městě na Moravě (prostory bývalé provozovny Komerční banky)

Město Nové Město na Moravě zveřejňuje záměr města p r o n a j m o u t v souladu s ustanovením § 39 zákona č. 128/2000 sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, prostory sloužící podnikání: – v objektu…

Číst dále
25. listopad 2020

Mimořádný svoz bioodpadu

Město Nové Město na Moravě, odbor správy majetku města tímto oznamuje, že v úterý dne 01.12.2020 proběhne poslední mimořádný svoz biologicky rozložitelného komunálního odpadu z popelnic 240 l hnědé barvy (příloha č.1), umístěných v jednotlivých domácnostech v letošním roce, a…

Číst dále
5. listopad 2020

Plán zimní údržby místních komunikací v Novém Městě na Moravě na zimní období 2020 -2021

V příloze zveřejňujeme Plán zimní údržby místních komunikací v Novém Městě na Moravě na zimní období 2020- 2021 včetně mapových příloh.

Číst dále
9. říjen 2020

Záměr na pronájem uvolněného bytu 2+1 č. 731/45 na ul. Tyršova v Novém Městě na Moravě

Město Nové Město na Moravě zveřejňuje záměr města p r o n a j m o u t Byt č. 45 o velikosti 2+1 o započtené ploše 55,19 m2 na ul. Tyršova v Novém Městě na Moravě v č.p. 731…

Číst dále
9. říjen 2020

Novoměšťáci třídí rostlinné oleje a tuky a drobný kovový odpad z domácností – JAK?

Od března 2019 mají novoměšťáci v jednotlivých lokalitách města v rámci pilotního projektu města k dispozici nové plastové nádoby určené na oleje a tuky a drobný kovový odpad. Město v rámci tohoto projektu rozšířilo třídění odpadů z domácností o další…

Číst dále
8. říjen 2020

Záměr na pronájem uvolněného bytu 1+kk č. 1515/9 na ul. Žďárská v domě „KoDuS“ v Novém Městě na Moravě

Město Nové Město na Moravě zveřejňuje záměr města p r o n a j m o u t Byt č.9 o velikosti 1+kk o celkové ploše bytu 43,78 m2 a započtené ploše 42,43 m2 ((z toho předsíň 8,26 m2, koupelna…

Číst dále
6. říjen 2020

Záměr pronájmu prostor sloužících podnikání v objektu č. p. 80 v Maršovicích

Město Nové Město na Moravě zveřejňuje záměr města p r o n a j m o u t v souladu s ustanovením § 39 zákona č. 128/2000 S., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, prostory sloužící podnikání: – v objektu…

Číst dále
12. srpen 2020

Záměr na pronájem uvolněného bytu 1+k č. 301/20 na ul. Drobného v Novém Městě na Moravě

Město Nové Město na Moravě zveřejňuje záměr města p r o n a j m o u t Byt č. 20 o velikosti 1+k o započtené ploše 24,315 m2 na ul. Drobného v Novém Městě na Moravě v č.p. 301…

Číst dále

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE