Městský úřad

Záměr na pronájem bytu 1+kk č. 1515/22 v domě „KoDuS“ na ul. Žďárská v Novém Městě na Moravě

/ Marcela Popelková

Město Nové Město na Moravě zveřejňuje záměr města p r o n a j m o u t Byt č. 22 o velikosti 1+kk o …

Město Nové Město na Moravě zveřejňuje záměr města p r o n a j m o u t

Byt č. 22 o velikosti 1+kk o započtené ploše 43,69 m2 na ul. Žďárská v Novém Městě na Moravě v č.p. 1515 ve 4. nadzemním podlaží.

Základní měsíční nájemné činí 57,00 Kč/ m2 tj. 2.490,00 Kč bez zařizovacích předmětů. Základní nájemné nezahrnuje úhrady za služby spojené s užíváním bytu. Nájemné za zařizovací předměty se stanoví z pořizovací ceny.

Dispozice bytu:

obytná kuchyň ……………. 25,30 m2

předsíň ………..….……………8,26 m2

koupelna + WC ……………. 5,64 m2

sklep – kóje …………………… 2,78 m2

sklep – kóje …..….….………. 2,44 m2

komunitní místnost…………. 1,88 m2

Celková plocha bytu činí 46,30 m2

Uchazeč v jehož prospěch bude rozhodnuto, je povinen před podpisem smluv doložit, že nevlastní žádnou nemovitost. V případě, že nedoloží požadované doklady nebudou s vybraným uchazečem smlouvy uzavřeny.

Vybraný uchazeč, který doložil veškeré doklady je povinen uzavřít smlouvu o nájmu bytu včetně rozhodčí doložky nejpozději do 15 dnů od oznámení výsledku výběrového řízení na byt. V případě, že tak neučiní, má se za to, že o pronájem bytu nemá zájem a nájemní smlouva a smlouva o rozhodčím řízení bude uzavřena s dalším vybraným uchazečem.

Nájemní smlouva se uzavírá na dobu určitou dva roky s možností obnovy. V případě, že nájemce neoznámí, že nemá o další pronájem bytu zájem a zároveň bude nájemce dodržovat podmínky nájemní smlouvy, bude smlouva obnovována za stejných podmínek.

Upozorňujeme zájemce o pronájem bytu, že nabízený byt je nově postavený, veškeré vybavení je nové a funkční.

Upozorňujeme, že byt není vybaven kuchyňskou linkou ani jiným nábytkem. Město Nové Město na Moravě, jakožto pronajímatel umožní nájemci provedení pouze nezbytných úprav bytu včetně instalace vlastní kuchyňské linky. Veškeré úpravy bytu a instalace zařizovacích předmětů budou provedeny nájemcem na jeho náklady. Realizace těchto úpravy či instalace zařizovacích předmětů budou dohodnuty písemnou dohodou pronajímatele a nájemce, v níž bude mimo jiné řešen rozsah a provedení (podoba) úprav.

Zájemci se mohou se stavem bytu seznámit při prohlídce bytu. Termín prohlídky bytu je pro zájemce o jeho pronájem stanoven na středu dne 23.06.2021 od 17:00 hod. do 17:15 hod.

Způsob přihlašování do výběrového řízení:

Písemná žádost musí být podána na předepsaném tiskopise (Příloha č.3 Směrnice č.1/2020 pro pronájem bytů), který je k dispozici na stránkách města, v kanceláři odboru SMM v Novém Městě na Moravě, nebo v kanceláři Správa bytů NMNM s.r.o., Soškova 1346, Nové Město na Moravě, a to v zalepené obálce na podatelnu MěÚ, Vratislavovo náměstí 103, Nové Město na Moravě.

Lhůta pro podání nabídek končí v pátek dne 25.06.2021 v 9:00 hod.

Na čelní straně obálky bude uvedena adresa bytu, o jehož pronájem má žadatel zájem. Obálka musí být dále označena na čelní straně „NEOTEVÍRAT“ „Výběrové řízení na byt č. 1515/22“ a na zadní straně musí být uvedena zpáteční adresa včetně kontaktu na uchazeče.

Bližší informace zájemcům o nabízené prostory a případná pomoc s vyplněním přihlášky budou poskytnuty na Městském úřadě v Novém Městě na Moravě, odbor správy majetku města, 3.NP, Marcela Popelková, referentka odboru SMM, tel. 566 598 363, e-mail: marcela.popelkova@meu.nmnm.cz

Přihláška do výběrového řízení na pronájem bytu musí obsahovat:

1) jméno a příjmení 1. a případně 2. uchazeče, datum narození, bydliště, státní občanství,

specifikace bytu, o který má uchazeč zájem,

2) jméno a příjmení další spolubydlící osoby (max.1 osoba), datum narození, bydliště, státní občanství,

3) popis současných podmínek bydlení,

4) eventuální prohlášení o uvolnění jiného bytu ve vlastnictví města,

5) čestné prohlášení – podpisem přihlášky uchazeč souhlasí s obsahem čestného prohlášení,

  1. informaci o jiných skutečnostech, které mohou ovlivnit přidělení bytu a sdělení zda uchazeč/i o byt v případě jeho přidělení požádá/jí o změnu trvalého pobytu,

  2. kontakty pro účel oznámení výsledků výběrového řízení,

  3. potvrzení o příjmech za posledních 12 kalendářních měsíců, viz. Příloha č. 1 přihlášky,

  4. datum a podpis/y uchazeče/ů o nájem bytu

Přihláška je zároveň souhlasem uchazeče se zpracováním jeho osobních údajů pouze pro potřeby výběrového řízení na pronájem městského bytu

Ostatní podmínky:

Z výběrového řízení budou vyřazeny přihlášky, které nebudou splňovat uvedené náležitosti a které byly doručeny po lhůtě pro podání nabídek.

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE