Městský úřad

Zápis z jednání osadního výboru m.č. Studnice dne 13.5.2024

/ Lenka Stará

Zápis z jednání Výboru osadního výbor místní části Studnice, Zastupitelstva města Nového Města na Moravě Přítomni: Petr Hladík – předseda, Jaroslav Konvalinka člen, Ing. Luboš …

Zápis z jednání Výboru osadního výbor místní části Studnice,

Zastupitelstva města Nového Města na Moravě

Přítomni: Petr Hladík – předseda, Jaroslav Konvalinka člen, Ing. Luboš Němec – člen

Datum jednání: 13.5.2024

Předsedou navrhovaný program:

  1. Zahájení

  2. Požadavky vyplývající z pověření ZM související s majetkem města:

1. Žádost o odkup pozemku XXX

 

A) Zahájení

Předseda výboru přivítal všechny přítomné a zahájil jednání výboru.

Předseda výboru se členů dotázal, zda mají nějaký návrh na doplnění programu. Členové výboru souhlasí s navrženým programem a nemají žádné připomínky ani doplnění.

Členové výboru schvalují následující program jednání:

  1. Zahájení

  2. Požadavky vyplývající z pověření ZM související s majetkem města:

1. Upravená žádost o odkup pozemku XXX

Hlasování: PRO: 3 PROTI: 0 ZDRŽEL SE: 0 schváleno

B) Požadavky vyplývající ze zákona o obcích/z pověření zastupitelstva města/související s majetkem města v místní části Studnice

1. Předseda výboru informoval členy o upravené žádosti XXX o odkup pozemku: část parcely č. 28/1 (cca 133 m3 – viz nákres).

Výbor z důvodů uvedených v žádosti – rodina se o uvedený pozemek dlouhodobě stará a udržuje jej. Pozemek přímo sousedí s parcelou ve vlastnictví XXX. Proto osadní výbor doporučuje zastupitelstvu města:

Usnesení: Prodej části parcely 28/1 (cca 133 m3 – viz nákres).

Hlasování: PRO: 3 PROTI: 0 ZDRŽEL SE: 0

Zásadně odlišné stanovisko k usnesení uplatněno: NE

Upozornění:

Výstupy z výboru jsou jen jedním z podkladů pro rozhodování zastupitelstva města a konečná rozhodnutí zastupitelstva města se tak mohu lišit.

Dne:13.5.2024

Zapsal: Petr Hladík

Schválil: Jaroslav Konvalinka

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE