Městský úřad

Právní stav Územního plánu obce Křídla – po vydání změny č. II

/ Josef Cacek

Právní stav Územního plánu obce Křídla – po vydání změny č. II Právní stav Územního plánu obce Křídla – po vydání změny č. II je …

Právní stav Územního plánu obce Křídla – po vydání změny č. II

Právní stav Územního plánu obce Křídla – po vydání změny č. II je platný ode dne účinnosti Změny č. II ÚPO Křídla dne 19.01.2018.

Do Právního stavu Územního plánu obce Křídla – po vydání změny č. II (textová a grafická část) může dle § 173 odst. 1 správního řádu každý nahlédnout na Městském úřadu Nové Město na Moravě, odboru stavebním a životního prostředí a na Obecním úřadu Křídla, v digitální podobě rovněž na internetových stránkách obce Křídla (http://www.obeckridla.cz/ v rubrice „ÚZEMNÍ PLÁNOVÁNÍ“.

Zadavatel změny č. II:
Obec Křídla
Křídla 1
592 31 Nové Město na Moravě

Pořizovatel změny č. II:
Městský úřad Nové Město na Moravě
Odbor stavební a životního prostředí
Vratislavovo náměstí 103, 592 31 Nové Město na Moravě
Tel: 566 598 404
E-mail: posta@nmnm.cz

Zhotovitel změny č. II:
Ing. arch. Jan Psota, Pavel Ondráček,
Nádražní 52
591 01 Žďár nad Sázavou

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE