Vážení, s ohledem na opatření související s vyhlášeným nouzovým stavem budou klienti nadále na konci roku 2020 a na začátku roku 2021 vyřizováni v úředních …
Vážení, s ohledem na opatření související s vyhlášeným nouzovým stavem budou klienti nadále na konci roku 2020 a na začátku roku 2021 vyřizováni v úředních hodinách pondělí 8:00-13:00, středa 12:00-17:00 (ve středu 23.12.2020 výjimečně v době 8:00-13:00).
Na agendách obsluhovaných skrze el. objednávkový systém
el. objednávkový systém.
https://v3.kadlecelektro.cz/obj/index.php?id=147
budou obslouženi pouze takto předem objednaní klienti, tak aby nedocházelo ke kumulaci osob a tvorbě front.
S objednáváním klientů případně pomůže telefonicky (566 598 300) nebo na místě samém pracoviště podatelny v přízemí radnice.
Termíny k objednání jsou průběžně a s předstihem doplňovány v závislosti na vývoj opatřeních souvisejících s covid19 (viz. i https://radnice.nmnm.cz/vyrizovani-pouze-objednanych-klientu/).
Děkujeme za pochopení.
Mgr. Petr Hanych v. r.
tajemník