Městský úřad

Provoz MěÚ NMNM

Rubriky: Městský úřad
/ Petr Hanych

Vážení, s ohledem na opatření související s vyhlášeným nouzovým stavem budou klienti nadále na konci roku 2020 a na začátku roku 2021 vyřizováni v úředních …

Vážení, s ohledem na opatření související s vyhlášeným nouzovým stavem budou klienti nadále na konci roku 2020 a na začátku roku 2021 vyřizováni v úředních hodinách pondělí 8:00-13:00, středa 12:00-17:00 (ve středu 23.12.2020 výjimečně v době 8:00-13:00).

Na agendách obsluhovaných skrze el. objednávkový systém

el. objednávkový systém.

https://v3.kadlecelektro.cz/obj/index.php?id=147

budou obslouženi pouze takto předem objednaní klienti, tak aby nedocházelo ke kumulaci osob a tvorbě front.

S objednáváním klientů případně pomůže telefonicky (566 598 300) nebo na místě samém pracoviště podatelny v přízemí radnice.

Termíny k objednání jsou průběžně a s předstihem doplňovány v závislosti na vývoj opatřeních souvisejících s covid19 (viz. i https://radnice.nmnm.cz/vyrizovani-pouze-objednanych-klientu/).

Děkujeme za pochopení.

Mgr. Petr Hanych v. r.

tajemník

 

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE